Citeren22.11.20070 likes
Oke Wilma, dan gaat het weer beter, dat voetballen komt wel weer
Advertise here!! |
Citeren22.11.20070 likes Oke Wilma, dan gaat het weer beter, dat voetballen komt wel weer |
Citeren22.11.20070 likes lieve wilma,
heel veel sterkte en hou je haaks dikke kusssss en knufffffffffffffff Bonneke |
Citeren22.11.20070 likes ja Wilma dat is zeker pech hebben maar toen je met je klacht kwam wist ik al dat er iets niet goed zat maar sterkte en beterschap
kussssssss knuffffffff visser |
Citeren22.11.20070 likes welterusten allemaal en een goedenacht toegewenst,voor degene die ik niet meer spreek morgen die wens ik alvast een superfijn weekend,kusss en knuffff Bonn |
Citeren23.11.20070 likes Bonneke / Mona,
Je ben een scheetje hoor, ondanks dat je me altijd plaagt. Kusss, knufffff, lik, lebberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Advertise here!! |
Citeren23.11.20070 likes Huh Bert hoezo plagen,ben me van geen kwaad bewust,wat bedoel je?????
kusssssss likkkkkkkk lebberrrrrr en knufffffffffffff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.11.20070 likes Iedereen een heel fijn weekend en geniet ervan,kuss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.11.20070 likes Bonneke,
Je ben een plagert. maar wel een heeeeeeeeeel leuke. Kusss knuffff lebber en likkie. Bert |
Citeren25.11.20070 likes ow Bert dan is het goed,ik schrok al en dacht dat je me nu niet meer lief vond,maar nogmaals ben me van geen kwaad bewust ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.11.20070 likes Voor Jubbetje heb ik mss ook nog een handige tip. Het lijkt me nl vreselijk zo'n probleem, vooral als je in het donker komt te zitten vanwege spontane scheten. De tip is simpel edoch goed: geef uw lief nooit, maar dan ook nooit bruine bonen te eten. Babi Panggang mag maar ZONDER sambal bij.
Groeten van Leo (alias Dr. Love, alleen voor noodgevallen) |