Citeren16.06.20090 likes
ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne werkdag toe, dikke kuss en knuff
Advertise here!! |
Citeren16.06.20090 likes ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne werkdag toe, dikke kuss en knuff |
Citeren17.06.20090 likes goeiemorgen allemaal.......... |
Citeren18.06.20090 likes Goede morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ja ben wat vroeg maar dat maakt niks uit moet ook vroeg weg dus Zoooo en hoe is het hier ?? hier gaat wel goed opzich hoor Dacht kom maar is ff wat neerkliederen hier doe ik nog wat nuttigs ook hihihihih agjaaaa Wens jullie allemaal een fijne dag ennuhhh Geniet er van doe ik ook als ik straks in Walibi ben Liefssss |
Citeren18.06.20090 likes wow Wilma, naar walibi vandaag, gaaf hoor, wij gaan er 5 juli heen met de springgroep en heb er nu al heel veel zin in. Maar ik wens je ook een hele fijne dag toe en geniet ervan, vooral als je in de Goliath zit hahahahahhaha, dikke kusss en knuffffffff |
Citeren18.06.20090 likes ik wil alle vaders zondag een hele fijne vaderdag wensen, laat jullie je maar lekker en goed verwennen, dikke kuss en knuffffffff |
Advertise here!! |
Citeren19.06.20090 likes dank je bonneke ga ze dit weekend weer halen, beter kan niet op vaderdag jij ook fijn weekend en geldt ook op kletsen heel fijn weekend alvast
grtjes tor. |
Citeren20.06.20090 likes ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe en welterusten voor straks, dikke kuss en knuffffffff |
Citeren21.06.20090 likes wens ieder trusten en nog prettige zondag ![]() ![]() kusss handdd |
Citeren22.06.20090 likes een hele goeiemiddag en ik wens iedereen nog een fijne maandag toe en een hele fijne werkweek.............
Hebben alle papa`s onder ons een leuke vaderdag gehad???.... |
Citeren22.06.20090 likes ja best gezellig gehad bonneke met die kleine van mij,
hoop leuke dingen gehad van der, en dat is t mooiste. thnxxx bonneke kusss knufff |