Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren31.03.20090 likes
ow jeee, heb je weer veel last van je enkel??? Hier gaat het goed naar omstandigheden, ik heb afgelopen zondag groot feest gehad en ben zo enorm verwend, en ik heb enorm genoten. Maar ik wens je ook een hele fijne dag toe, dikke kusssssss en knuffff en ik mis je..................
Citeren01.04.20090 likes
Jha bonneke...eigenlijk nog steeds tis nog nooit goed geweest met die enkel maarjha volgende week naar ziekenhuis naar de podotherapeut moet ook naar de fysio en die weigerd nou moet eerst naar die podogast toe maarjha dan nog maar week rondsukkelen he tis niet anders.........gaaaf he een feest fijn dat je er zo van genoten heb......Wens je een fijne dag toe
ik moet straks ff toets maken en die domme rot prik weer ophalen

Spreek je weer
Liefssssss
Citeren01.04.20090 likes
lieve wilma,

heel veel succes met je toets, en sterkte met je enkel en de prik. Ondanks dat alles wens ik je toch een hele fijne dag toe.
Ik wil jamesss ook een superfijne verjaardag wensen vandaag, dikke kusssssssss en knufffffffffff
Citeren02.04.20090 likes
een hele goeie zonnige morgen, en ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe..................kussie
Citeren03.04.20090 likes
een hele goeiemorgen en een fijne dag gewenst, dikke kuss en knuffff

Advertise here!!

Citeren03.04.20090 likes
zeg goede avond bonneke,

wens ieder prettige avond of zit ik nu verkeert hierwhahahaha
Citeren03.04.20090 likes
wens ieder goede nacht slaap lkkr
tot morgen kussssssssss knufffffffff handsssssssssssss

tornado
Citeren03.04.20090 likes
hahahaha bij mij zit je nooit verkeerd hoor tornado hahaha, maar je kan een ieder een prettige avond wensen en een goedenacht op mijn andere topic, zal hem even naar boven halen voor je, dikke kuss en knuffff en fijn weekend en geniet van het mooie weer
Citeren06.04.20090 likes
ik wens iedereen een hele fijne maandag toe, en geniet van het mooie weer, en verder voor iedereen een hele fijne werkweek, dikke kuss en knuffffff
Citeren07.04.20090 likes
Voor iedereen een hele fijne dag gewenst, en geniet van het mooie weer,

Adverteer hier