Citeren07.03.20090 likes

dankjewel lieve stormpie, ik wens jou nog een fijne avond en een fijne zondag toe, dikke kussssssss en knufffff en dankjewel voor je lieve mail.................Advertise here!! |
Citeren07.03.20090 likes ![]() ![]() ![]() dankjewel lieve stormpie, ik wens jou nog een fijne avond en een fijne zondag toe, dikke kussssssss en knufffff en dankjewel voor je lieve mail................. |
Citeren08.03.20090 likes hey bonneke goede morgen ja ben er vroeg bij, of moet ik nog naar bed hihihi
maak niet uit, wens je nog een fijne nacht toe en een geweldige zondag toe en ehhhh tot snel we kletsen.com kusssss knufffff storm ![]() ![]()
|
Citeren09.03.20090 likes ik wens iedereen nog een fijne avond toe, en morgen weer gezond op en een hele goede werkweek gewenst, dikke kuss en knufff |
Citeren10.03.20090 likes goeiemorgen allemaal en een fijne dag gewenst... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren10.03.20090 likes goedemorgen en een fijne dag
kussssssssssss en knuffffffffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren10.03.20090 likes lieve ajax, ook goeiemorgen en onthou wat ik je gezegt hebt, ik ben er voor je, dikke kuss en knuffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren10.03.20090 likes ja zal het niet vergeten lieve Bonneke
kussssssssss en knuffffffffffffff |
Citeren10.03.20090 likes lieve ajax,
Heel goed meis, en ik meen het ook, fijne avond nog, dikke kuss en knuffff |
Citeren11.03.20090 likes Ik wens iedereen nog een hele fjne dag toe en geniet van het heerlijke weer, het was super om te werken, hier een praatje, daar een praatje, iedereen is veel beter te pas als de zon schijnt.
Ik hoop dat het morgen ook mooi weer wordt, was wel een keer lekker om zonder regenpak mijn werk te doen. Dikke kuss en knufff |
Citeren12.03.20090 likes goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een hele fijne dag toe, kuss en knufff ![]() ![]() ![]()
|