Citeren26.02.20090 likes
daarom zeg ik het ook daar had ik wel bij willen zijn hahahahaha, heb ik nog nooit meegemaakt dat ze me weg moesten brengen , dikke kusss en knufffffffffffff
Advertise here!! |
Citeren26.02.20090 likes daarom zeg ik het ook daar had ik wel bij willen zijn hahahahaha, heb ik nog nooit meegemaakt dat ze me weg moesten brengen , dikke kusss en knufffffffffffff |
Citeren27.02.20090 likes eem hele goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een hele fijne vrijdag toe en voor degenen die al weekend hebben een heel fijn weekend. Het wordt mooi weer dit weekend, dus geniet ervan.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.02.20090 likes Ik wens iedereen een heel fijn weekend en nog een fijne avond, ik mag morgen nog even een paar uurtjes werken en dan heb ik ook weekend, geniet ervan............... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.03.20090 likes Goeiemiddag allemaal, en ik wens jullie nog een hele fijne zondag toe, ga zo met mijn kids naar de stad, ze zijn gisteren lekker verwend, nieuw kapsel ow wat stoer en gaaf en het zijn knappe jongens, bjorn borg ondergoed, lage broek hahahahahah lach me dood, en nu hebben ze nieuwe schoenen en willen ze er knalroze veters in, dus die ga ik nog even kopen vanmiddag. Heerlijk zeg zoals mijn zoontjes zijn hahahahahah, dikke kuss en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.03.20090 likes goeiemorgen allemaal en ik wesn iedereen een fijne maandag toe en goede werkweek, dikke kuss en knufff |
Advertise here!! |
Citeren04.03.20090 likes goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een hele fijne dag toe, verder gaan mijn gedachten uit naar Ron en Petra en ik hoop voor hun dat het goed uitgezocht wordt op eventueel epilepsie, heel veel sterkte , dikke kuss en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.03.20090 likes goeiemorgen allemaal, en ondanks de regen toch een fijjne dag gewenst, dikke kuss en knufff |
Citeren06.03.20090 likes goeiemorgen en ik wens jullie allemaal een hele fijne vrijdag toe, degenen die al weekend hebben een heel fijn weekend, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.03.20090 likes Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe, whaaaaaaaa heb zelf nog niet eens weekend, morgen mag ik nog even een paar uurtjes werken en dan heb ik weekend, dikke kussssss en knufff |
Citeren07.03.20090 likes maar toch bonneke wens ik je een goed weekend |