Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren17.03.20090 likes
maar ik lees het wel en wens jullie een fijne middag

kusssssssss en knufffffffffff
Citeren17.03.20090 likes
lieve ajax, weet ik meis, dus maak je niet druk, ik zit een beetje te dollen, maar wens jou ook nog een fijne dag en ik hoop dat je ook genoten hebt van het prachtige weer, dikke kuss en knuffffffff
Citeren17.03.20090 likes
nee ik maak me niet druk ik dol gewoon mee en nee was een rot dag

kusssssssssssssss en knuffffffffffffffffff
Citeren17.03.20090 likes
lieve ajax,

Ik heb het gelezen meis, sorry, dat wist ik niet. Maar gelukkig dol je nog wel gezellig mee, dikke kuss en knuff en nog een fijne avond
Citeren17.03.20090 likes
neej indd bonn maarjha was ook bedoeld voor de mensen die het wel lezen ...........hoe het hier gaat nou laat ik het er maar op houden dat het wel gaat hier maarjha doet er verder ff niet toe mail je er nog wel over en graag gedaan hoor ben niet veel meer hier maar als ik is kijk hier dan reageer ik meestal wel ffies hoor

Dikke kussss mis jou ook hoor

Advertise here!!

Citeren17.03.20090 likes
lieve Wilma,

Vind ik ook heel erg lief van je, ik ben hier ook niet zoveel meer, door omstandigheden en ben ook druk. Maar meestal even een minuut of wat op forum kliederen, maar is goed, kijk maar wanneer je mailt, dikke kuss en knuff en hou je haaks, hvj als vriendin
Citeren17.03.20090 likes
jha ik ook hoor bonn,

ben hier nou ook al lang voor mijn doen
moet nie gekker worden meer nou nie dat het nog gekker kan maar oke daar hebben we het maar niet over :P ......ja is goed joh we mailen een deze dagen wel weer ff komt goed

Dikke kusssss
Citeren17.03.20090 likes
is goed lieve Wilma, welterusten want ik ga nu echt naar mijn bed toe, heb veel gelopen gisteren en vandaag en heb geen benen en voeten meer over, slaap lekkerrrrrrrrrrrrrrrr
Citeren19.03.20090 likes
een hele goeiemorgen en allemaal een superfijne dag gewenst, en voor degene die mogen werken.............werk ze..........
Citeren19.03.20090 likes
goedemorgen iedereen en een fijne dag

kussssssssssss en knufffffffffffffffff

Adverteer hier