Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren20.02.20090 likes
een hele goeiemorgen en maak er een mooie en fijne dag van, dikke kuss en knufff
Citeren20.02.20090 likes
Goedenavonddddddddddddddddddddddd

jaja ik leef nog steeds hoor

Maarruhhhh ik Wens iedereen een heel fijn weekend

groetjessssssssss
Citeren20.02.20090 likes
ow dacht dat ie weer van de aardbodem was verdwenen lieve Wilma, omdat ik ook nog geen mailtje van je heb ontvangen..................geeft trouwens niets hoor maar keek er wel naar uit, maar meis een super fijn weekend, en als je carnaval gaat vieren heel veel plezier............
Citeren21.02.20090 likes
neej joh bonneke...kan kloppen heb het nogal druk heb ook nie echt een vakantie gehad...maarjha die mail krijg je nog hoor was het nog nie vergeten en dat doe ik ook niet hoor
jij ook een heel fijn weekend

Liefssssssssssss
Citeren24.02.20090 likes
lieve wilmaaaaaaaaa, thanks voor je mail, heb je ook al teruggemailt, dankjwel en sterkte met alles meis.
Verder hoop ik dat iedereen die carnaval heeft gevierd het rustig heeft gehouden...................

Advertise here!!

Citeren25.02.20090 likes
Goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een hele fijne dag toe, dikke kusss en knufff
Citeren25.02.20090 likes
Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad, kuss en knufff
Citeren25.02.20090 likes
nou bonn ja en nee

vanmorgen heb ik voor elkaar gekregen me pols te kneuzen maar op school was wel heel leuk en helemaal vanaf de lunchpauze Toen was ik al zover heen dat je me kon wegbrengen kwam nie meer bij van ut lachuhhhhh
Citeren26.02.20090 likes
ow jee daar had ik wel bij willen zijn, maar vervelend voor je dat je je pols hebt gekenust, veel beterschap ermee, dikke kuss en knufff
Citeren26.02.20090 likes
nou leuk ben jij hoor daar had je bij willen zijn pffffffffffff neej hoor weet wat je bedoel en geloof me daar had jij nie bij willen zijn dan hadden ze jou ook weg kunnen brengen van het lachen en dank je komt wel weer goed

Liefssss

Adverteer hier