Citeren20.02.20090 likes
een hele goeiemorgen en maak er een mooie en fijne dag van, dikke kuss en knufff

Advertise here!! |
Citeren20.02.20090 likes een hele goeiemorgen en maak er een mooie en fijne dag van, dikke kuss en knufff ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.02.20090 likes Goedenavonddddddddddddddddddddddd ![]() jaja ik leef nog steeds hoor ![]() Maarruhhhh ik Wens iedereen een heel fijn weekend groetjessssssssss |
Citeren20.02.20090 likes ow dacht dat ie weer van de aardbodem was verdwenen lieve Wilma, omdat ik ook nog geen mailtje van je heb ontvangen..................geeft trouwens niets hoor maar keek er wel naar uit, maar meis een super fijn weekend, en als je carnaval gaat vieren heel veel plezier............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.02.20090 likes neej joh bonneke...kan kloppen heb het nogal druk heb ook nie echt een vakantie gehad...maarjha die mail krijg je nog hoor ![]() ![]() jij ook een heel fijn weekend Liefssssssssssss |
Citeren24.02.20090 likes lieve wilmaaaaaaaaa, thanks voor je mail, heb je ook al teruggemailt, dankjwel en sterkte met alles meis.
Verder hoop ik dat iedereen die carnaval heeft gevierd het rustig heeft gehouden................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.02.20090 likes Goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een hele fijne dag toe, dikke kusss en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.02.20090 likes Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad, kuss en knufff |
Citeren25.02.20090 likes nou bonn ja en nee
vanmorgen heb ik voor elkaar gekregen me pols te kneuzen maar op school was wel heel leuk en helemaal vanaf de lunchpauze ![]() ![]() |
Citeren26.02.20090 likes ow jee daar had ik wel bij willen zijn, maar vervelend voor je dat je je pols hebt gekenust, veel beterschap ermee, dikke kuss en knufff |
Citeren26.02.20090 likes nou leuk ben jij hoor daar had je bij willen zijn pffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() Liefssss |