Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren07.12.20080 likes
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bennooooooooooo ik luister alleen als ik wil voor de rest ben ik oostindisch doof
Citeren07.12.20080 likes
is dat zo Benno,hoe jong ben je dan?????????????????????

Wilma inderdaad we stoppen nog lange niet,het begint net,dus maak je borst maar nat gekkknetterdegekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Citeren08.12.20080 likes
hoi
Citeren08.12.20080 likes
heeey rodan leuk dat je ook ff hier komt kijken Veel plezier nog en klieder vooral lekker mee

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bonn dat doe ik niet kan je mooi vergeten lekker puhhhhhhhhhhhhhhhh en das ook veeeeeeeeeeeeel te koud hoor

Fijne dag iedereen die dit leest en jha jij ook fijne dag hoor geksteknettergekzoknettergekalseendeurkussssssssss sssss zo die is voor bonneke past er prcies bij
Citeren08.12.20080 likes
geksteknettergekzoknettergekalseendeurknettergekke kleuterleidsterknettergekkewieffffffffffffffffffff f maaruh waarom zou je je borst niet nat maken............heb je een knettergekke handdoek erbij gegeven en je hoort te luisteren naar mensen die ouder zijn dan jou dusssssssssssssssssssssssssssssssssss

Advertise here!!

Citeren09.12.20080 likes
whahahahahahahahahahahah bonn nou waarom wel jij luisterd toch ook niet ik ga echt niet luisteren straks ga je nog zeggen spring in de sloot nou dat dacht ik dus mooi even van niet he
Citeren09.12.20080 likes
nah jah zeg wilma,als ik dat zeg dat je in de sloot moet springen,dan doe je dat gewoon.................................want dan lig ik erin en dan moet je me redden

Een hele goeiemorgen allemaal en ik wens iedereen een hele fijne dag toe,dikke kusss en knuffff
Citeren10.12.20080 likes
ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe,dikke kussss en knufff
Citeren10.12.20080 likes
noujaaaaaaaaaaaaa zeg dan doe je dat gewoon .....nou dat dacht ik dus ff niet hoor kijk als ik je in het water zie en je zou het dan zeggen zou ik het nog wel doen maar anders doe ik dat niet hoor ben niet gek maar een kiwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

maaruhhhhhh jij ook een fijne dag hoor
Citeren10.12.20080 likes
dankjewel lieve Wilma,dikke kuss en knufff

Adverteer hier