Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren16.12.20080 likes
Graag gedaan hoor bonneke
en snap het wel hoor...Gewoon lekker de tijd nemen
en dat je nie op de scroll komt maakt helemaal niks uit
ik ben er ook nog maar heeeeeeeel weinig gewoon te druk met school ook en moet zeggen doordie drukte van school en al die andere dingen ben ik echt blij dat ik vrijdag vakantie heb Geen gezeik meer ff niet dat ik in de vakantie genoeg moet doen van school maarjha daar heb ikdan 2 hele weken de tijd voor

Wens je een hele fijne Vakantie bonneke als ik je niet meer spreek maar deze week mail ik je nog wel even

Liefssss Wilma
Citeren16.12.20080 likes
lieve wilma,

Is goed meis,en geniet jij ook maar lekker van je welverdiende vakantie,en alvast fijne kerstdagen en ik hoop je dit jaar nog een keer te spreken,dikke kussssssssss en knuffffffffffffff
Ik heb zin aan de vakantie,maar ook weer niet,ik hoop gewoon dat onze dochter een beetje zal kunnen genieten van de vakantie,dikke kusssssssssss en knuffffffffff
Citeren18.12.20080 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe,dikke kusss en knuffff
Citeren28.12.20080 likes
een hele goeieavond,en ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad.We hebben genoten van onze vakantie,morgen nog een dagje vrij en dan moet ik weer aan de slag,maar heb er wel weer zin in.
DIkke kussss en knuffffffffffffffffff
Citeren28.12.20080 likes
goedeavond en fijn dat je genoten heb Bonneke kussssssssssss en knuffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren28.12.20080 likes
thanks lieve ajax, ben weer een beetje tot rust gekomen.Woensdag nog een zwaar gesprek met onze dochter,en hoop dat zij zich dan ook weer wat rustiger voelt.Welterusten voor zometeen,dikke kussssss en knufffffffffff
Citeren29.12.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hoe was je vakantie ??? heb je nog gemaild maar ging nie helemaal goed dus weet niet of je de mail gehad heb....maarjha hoor het wel van je
Citeren29.12.20080 likes
iedereeen gezond 2009 gewenst
Citeren29.12.20080 likes
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier ben ik,hahahhahaha maar sorry heb geen mail van je ontvangen,dus als je wilt stuur hem nog maar een keer.Onze vakantie was erg fijn en leuk,alleen veel te snel weer voorbij,morgen mag ik alweer aan het werk,en dan als ik klaar ben met de middag een oudejaarsborrel hahahahah.
Dikke kusssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffff en chatgurl ik wens jou ook een heel gezond,gelukkig en goed jaar 2009 toe,dikke kussssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren30.12.20080 likes
lieve meis,

Heel veel sterkte,mama gaat met je mee en ik hoop dat 2009 een goed en fijn jaar voor je zal worden zonder de zorgen en problemen die je nu zo bezig houden,liefs

Adverteer hier