Citeren05.12.20080 likes
dan wel weer prettig gestoord en dan weer niet........................sjucht nu moet jij eens effe goed naar mij luisteren,doe gewoon mee of stop ermee,gek mens

Advertise here!! |
Citeren05.12.20080 likes dan wel weer prettig gestoord en dan weer niet........................sjucht nu moet jij eens effe goed naar mij luisteren,doe gewoon mee of stop ermee,gek mens ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes jhaaaaaaaa bonn doe gewoon mee en luister is een keer gekmaf mens ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes jah jah wilma ik zal er een nachtje over gaan slapen of ik wel of niet ga luisteren naar je............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doe je wel bonn ![]() |
Citeren06.12.20080 likes Wilma ik heb er een nachtje overgeslapen........................maaruh ik ga niet luisteren naar je lekker puh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren07.12.20080 likes noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg bonneke knettergekmens ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.12.20080 likes omdat ik al heel groot ben lieve wilma,hahahahahahahahha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.12.20080 likes meisjes is het nu afgelopen allebei NU in de hoek ![]() |
Citeren07.12.20080 likes whaahahhahahahahahah bonn knettergekwief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bennoooooooooooooooooooooooooooooo neeej is niet afgelopen begint pas net ![]() ![]() |
Citeren07.12.20080 likes woehahahahahahahahaa gekke meiden zijn jullie, en moeten naar de oudste luisteren en dat ben IK ![]() |