Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren05.12.20080 likes
whaaaaaaaa hahahahhahah wilma,ik ben dus een heel gevarieerd persoon hahahahah,kan je van jou niet zeggen je bent altijd zo gek als een deur hahahahah,dikke kussss en knuffffffff
Citeren05.12.20080 likes
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bonneke moet jij is ff heeeeel goed luisteren he...zo kan ie wel weer............ ik kan ook heel serieus zijn hoor en zo gek als een deur ben ik niet die deur is gekker als mij
Citeren05.12.20080 likes
whaaaaaaaaa wou je mij de les gaan lezen hahahahahahahhahahahahahahahahahahaha gekkie,dikke kuss en knuff en hou nog van je hoor
Citeren05.12.20080 likes
uhmmmmmmmm nu je het vraagt he bonn jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar was ik mee bezig

Hou ook nog van jou hoor kusssssssss
Citeren05.12.20080 likes
...................ennuh hoe denk je dat te gaan bereiken bij mij dan?????????????????

Advertise here!!

Citeren05.12.20080 likes
uhmmmmmmmmmmmm gewoon doorgaan waar ik mee bezig was dat lukt me al aardig dusjaaaaa
Citeren05.12.20080 likes
whaaaaaaaaa gaan we ook nog arrogant doen hahahahahahahahahhaha,je denk dat het je lukt maar je hebt het mis hahahahahahahahahahahahah
Citeren05.12.20080 likes
whhahahahahahhahahah dat denk jij ja moet jij maar is ff opletten mij lukt alles dus moet jij maar is ff opletten ik geef nooit snel op
Citeren05.12.20080 likes
whaaaaaaaa maar ik ook niet,maar ik vind je nu ook nog als een verwend gek mens overkomen
Citeren05.12.20080 likes
heeeeee bonneke moet jij nou is ff heeeeeeeeeeel goed luisteren he ik ben niet verwend!!!!!en gek ben ik ook niet ben prettig gestoord

Adverteer hier