Citeren05.12.20080 likes
whaaaaaaaa hahahahhahah wilma,ik ben dus een heel gevarieerd persoon hahahahah,kan je van jou niet zeggen 

je bent altijd zo gek als een deur hahahahah,dikke kussss en knuffffffff

Advertise here!! |
Citeren05.12.20080 likes whaaaaaaaa hahahahhahah wilma,ik ben dus een heel gevarieerd persoon hahahahah,kan je van jou niet zeggen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bonneke moet jij is ff heeeeel goed luisteren he...zo kan ie wel weer............ ik kan ook heel serieus zijn hoor ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes uhmmmmmmmm nu je het vraagt he bonn jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar was ik mee bezig ![]() ![]() Hou ook nog van jou hoor ![]() |
Citeren05.12.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.12.20080 likes uhmmmmmmmmmmmm gewoon doorgaan waar ik mee bezig was dat lukt me al aardig dusjaaaaa ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes whaaaaaaaaa gaan we ook nog arrogant doen hahahahahahahahahhaha,je denk dat het je lukt maar je hebt het mis hahahahahahahahahahahahah ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes whhahahahahahhahahah dat denk jij ja moet jij maar is ff opletten ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes whaaaaaaaa maar ik ook niet,maar ik vind je nu ook nog als een verwend gek mens overkomen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20080 likes heeeeee bonneke moet jij nou is ff heeeeeeeeeeel goed luisteren he ik ben niet verwend!!!!!en gek ben ik ook niet ben prettig gestoord ![]() ![]() |