Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren05.11.20080 likes
is goed bonn jij ook he slaap lekker en spreek je snel weer

Liefssssssss
Citeren05.11.20080 likes
thanks lieve WIlma,jij ook lekker slapen en welterusten,dikke kuss en knufffffffffffff
Citeren05.11.20080 likes
dank je bonn zal ut proberen
Citeren06.11.20080 likes
ik wens iedereen een hele goeiemorgen en ik wens jullie een fijne dag toe,dikke kuss en knufff
Citeren07.11.20080 likes
ik hoop dat jullie een fijne vrijdag hebben gehad,en bij deze wens ik jullie een fijn weekend toe,dikke kusssssss en knufffffffff

Advertise here!!

Citeren10.11.20080 likes
Sow de maandag is alweer bijna om,en ik hoop dat jullie allemaal een superfijn weekend hebben gehad en een fijne eerste werkdag van de week,dikke kusssssssssss en knuffffffff
Citeren11.11.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Jhaa hoor ik wel niet dat ik veel gedaan heb maargoed......weetje heb gister al sintmaarten gelopen en ga dat vandaag weer doen met die kleintjes vind het echt heel leuk op stage al houden ze mij daar dat zou ik niet eens erg vinden maarjha hoe is het met jou bonn ? had je me mail al ontvangen ??

Nou fijne dag verder vandaag en spreek je snel weer bonn

Kusssssssss
Citeren11.11.20080 likes
neuh ik heb geen mail van je gezien,heb gisteren nog gekeken,ik weet niet wanneer je die verstuurd hebt,maar zal zometeen nog effe kijken,maar wat fijn meis dat je het zo naar je zin hebt,geweldig en geniet ervan,dikke kusssssssssssssssssssssss en knufffff en ik wens jou en alle andere een fijne dag toe
Citeren11.11.20080 likes
owww :S zal wel opnieuw sturen dan had die vrijdagaaf al gestuurd
maarjha Hoe is het met jou bonn.....Ik heb nog steeds veel last van mn knie en de fysio heeft er nou gister Tape omheen gedaan
maarjha jij ook fijne dag he kusssssssssssss
Citeren11.11.20080 likes
wilma is goed,ik zit me nog steeds af te vragen meis wat er is.Ik ben er voor je ongeacht of je me wel of niet mailt,dat weet je.
Hier gaat het goed,wel heel druk maar ik zit goed in me vel,alhoewel mijn puberende dochter wel heel erg pfffff is Ga morgen met haar naar de huisarts,zij zit niet goed in haar vel, maar dat vertel ik je nog wel eens.Maar mijn griep is zo goed als over,alhoewel ik wel erg moe ben nog en veel hoest maar goed dat gaat wel weer over,dikke kussss en knufffffffffffff

Adverteer hier