Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren28.08.20080 likes
hahaah ok zie wel wanneer ik rondleiding krijg
Citeren28.08.20080 likes
bonnekes club is de leukste van kletsen.com daar is gen ronleiding voor nodig enkel moet je weten dat het zo een lieverd is

tot binnenkort lieve bonneke

kussssss kroelllllll

mid
Citeren28.08.20080 likes
hoi bonneke,, ik weet niet war het inhoud,,
maar ik wil bij de klets familie,, ben ook een chatgek:P
goedenacht allemaal kusssssssssss

dikke knuffel en kuss irma(limburgse21)
Citeren29.08.20080 likes
wow nou limburgse hahahahahaha mijn kletsfamilie bestaan alleen maar uit "gekken"hahahahah dus dan ben jij hier helemaal aan het goede adres.Welkom lieve limburgse.dikke kusssss en knuffffffffff en hou de activitetien maar in de gaten en die verschillen per seizoen maar heb je zelf leuke en of goede ideeen dan zijn ze meer dan welkom.
Midlifeeeeeeeeeeeee fijn dat je je ook aanmeld,en jij bent ook zeker een lieverd en fijn dat het goed met je gaat en ik hoop je zeer snel een keer te spreken hier op scroll,maar doe maar rustig aan en zorg eerst dat je boel op orde krijgt,dat is op dit moment belangrijker dan kletsen,dikke kussssssssss en knufffffffffffff
Jeemsssssssss,ik zal eens effe in mijn agenda kijken wanneer ik je de rondleiding kan gaan geven
Citeren29.08.20080 likes
noujhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg bonneke
lekker is dat hoor ben niet eens gek maar ben prettig gestoord maar gek neeeeeeeej johhhhh hoe kom je erbij

Kusssssssssss

Advertise here!!

Citeren29.08.20080 likes
waar kom ik bij wilma??????? Nou jah prettig gestoorden en gekken dan hahahahahahahahahahaha .leuk dat je weer eens langs bent geweest en succes vandaag,ik zal aan je denken vandaag,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren29.08.20080 likes
nou bonn ik zei (maar gek neeeeeeeej johhhhh hoe kom je erbij ) snap je dat nie ? vroeg hoe je erbij komt over dat gek zijn en ja dacht moet maar weer ff aan komen waaien duurde wel lang want hard waait het niet maar ben der nog steeds hoor als je het nie goed vind wil ik ook wel weer gaan hoor
en thnxxx heb vandaag de langste dag tot kwart over 5
Citeren29.08.20080 likes
dat wist ik dat je vandaag een superlange dag hebt,dus succes meis,en tuurlijkkkkkkkkkk vind ik het goed dat je weer langskomt,vind ik juist onwijs gezellig want ik mis je heel erg.
En neee ik snap dat niet,je kent me toch,ik ben blonT qua denk niveau,althans als het me zo uitkomt
Citeren29.08.20080 likes
kom ook weer eens kijken en ja ik ben gek en prettig gestoord

kusssss en knuffffffffffff
Citeren29.08.20080 likes
dat is nog beter ajax,om ennn gek te zijn en prettig gestoord.
Ajax vind het geweldig dat ook jij weer eens langs bent geweest.hoe is je dag geweest???????? Ik denk dat ik het wel weet,geweldig meis en gun het je van harte,welterusten en geniet van het weekend,dikke kussssss en knuffffff

Adverteer hier