Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren19.11.20070 likes
Ik hoop dat jullie ook een fijn weekend hebben gehad,en nu weer op voor een nieuwe week.
Ik wil bij deze iedereen dan ook een hele fijne week toewensen en bij deze wil ik Deborah heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes,misschien is ze al wel aan het puffen,ik hoop het voor haar.
kusss en knufff Bonn
Citeren19.11.20070 likes
heeeej goedenmorgen allemaal
en hoe is het hier met jullie..?
hebben jullie goed weekend gehad..?
ik wel in ieder geval
maarjha anais ik was/ben niet ziek hoor meer ben erg verkouden meer niet
Enne Deze week gaan ze het weer doen net dat we in gevangenis zitten maarjha
iedereen een hele fijne dag

Dikke kusss en knufff wilma
Citeren19.11.20070 likes
hey goeiemorgen lieve Wilma,

Dat is wel weer super balen dat je de hele week nog opgesloten zit grrrrrrrrrrrr maar jah je hebt geen keuze.

Fijn om te lezen dat je een fijn weekend hebt gehad ook,ik ook,ik hoop je heel snel weer een keertje te spreken,kussss en knuffff Bonneke
Citeren19.11.20070 likes
moet ook meer gebeuren er hoort geleerd te worden op de scholen dus mag het een gevangenis lijken fijne week ieder toegewenst
Citeren19.11.20070 likes
vissss zal ik jouw eens effe een weekje opsluiten,kijken hoelang jij dat leuk vindt hahahahahaha kusss en knuffff en jij ook een hele goeie week

Advertise here!!

Citeren19.11.20070 likes
probeer het maar eens bonn lukt je niet en waar wil je mij opsluiten heb hier nog wel een hok maar daar krijg je me niet in en je hebt de sleutel niet Hahahahah
Citeren19.11.20070 likes
nou ik zou je natuurlijk hier bij mij opsluiten,midden in het bos zal je trouwens goed doen hahahahah
Wel zou ik je eten en drinken komen brengen hoor,en je af en toe even wassen,dus roep maar niet te hard dat je dat niet wil hahahahahahaMisschien voor jouw wel een soort vakantie middenin de natuur.
Citeren19.11.20070 likes
welterusten allemaal en morgen weer gezond op,kusss en knufffff Bonn
Citeren19.11.20070 likes
ben je toch een mallerd bon maar wel leuk gek zal je niet laten opbergen kusssssss en knufffffffff en goede nacht tot morgen
Citeren20.11.20070 likes
lieve chatters,een hele goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een hele fijne dag toe,kussss en knufff Bonn

Adverteer hier