Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren22.08.20080 likes
ik duim zeker voor jullie allemaal

kusssssssssss en knuffffffffffffffff
Citeren22.08.20080 likes
thanks lieve ajax dat kunnen we wel gebruiken maar ik heb er heel veel zin in en ik hoop met alle andere mensen dat het een zeer geslaagde dag zal gaan worden.Alleen moet het weer ook een beetje meespelen anders mogen we uit veiligheid niet springen en dat zou toch wel heel erg jammer zijn voor ons en alle tijd die erin is gestoken.Kusssssssssss en knuffffffffff
Citeren23.08.20080 likes
Het is op een heel klein buitje na vandaag gelukkig droog gebleven en wow wat was het geslaagt en we zijn benieuwd hoeveel nieuwe leden we er het komend seizoen bij krijgen.Maar nogmaals het was een super geslaagde en leuke dag,dikke kusss en knufff en een hele fijne zondag gewenst
Citeren24.08.20080 likes
gelukkig bon dus het duimen heeft nut gehad

kussssssssss en knuffffffffffffff
Citeren24.08.20080 likes
en was het geslaagd bon of dacht je nog als draak hoe was het daar eigenlijk mee ik heb trouwens ook weer zin in september bon wens je nog een fijne zondag

Advertise here!!

Citeren24.08.20080 likes
heb ook zin in september weer lekker darten '

kussssssssssss en knufffffffffffff
Citeren24.08.20080 likes
Absoluut ajax,het duimen heeft zeker geholpen,en lekker darten ajax,en dat andere,dikke kussssssssss en knuffffffffffff
Visser ja het was zeer geslaagt,een paar regels boven jou reactie had ik dat geschreven hahahah Maar ik heb zaterdag niet aan de draak gedacht hoor hahahaha dat was woensdagavond en dat was ook super geweldig en zeer geslaagt.Vandaag kon ik amper lopen van de spierpijn,we hebben immers 8 weken niet getraind alleen afgelopen maandagavond en dinsdagavond.En dat kan je wel goed merken hoor.We zouden ieder uur demonstraties geven maar er bleef zoveel publiek staan dat we eigenlijk constant door zijn gesprongen.Maar ow wat was het berengezellig en super leuk.Ik denk dat we het nieuwe seizoen ook veel nieuwe aanmeldingen krijgen bij de springgroep.Het leuke is dat de eerste 35 plusser man erbij komt,die heeft zich al aangemeld.
Fijne avond nog en welterusten,dikke kusss en knuffffffffff
Citeren25.08.20080 likes
een hele goeiemorgen allemaal,en voor degene die moeten werken,werk ze,dikke kussssss en knufffffffffff
Citeren25.08.20080 likes
Zo ook even aandacht trekken en weer naar boven halen
Citeren26.08.20080 likes
Auwww Bonderbonbonnekes Niet aan mijn haren trekken
Iedereen een fijne dag vandaaag kusssssssssssssss
Babs

Adverteer hier