Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.08.20080 likes
hahahahah en waarom mag ik dan wel niet aan je haren trekken,hahahahah maar het werkt wel blijkbaar hahahahahah
Volgende keer zal ik je een tik op je kontju geven babs,lijkt je dat een beter plan??? Maar lieve Babsie ik wens jou en alle andere een hele goeiemorgen en een hele fijne dag toe,dikke kussssssssss en knuffffffffffffffffffffffff
Citeren28.08.20080 likes
Een hele goeiemorgen allemaal en een fijne dag toegewenst
Citeren28.08.20080 likes
ik wens iedereen ook een goeiemorgen

kusssssssss en knufffffffffff
Citeren28.08.20080 likes
ajaxxxxxxxxxx thanks ,en fijn om weer iets te lezen van je,dikke kussssssssssssssssss en knuffff en jij een hele fijne dag gewenst
Citeren28.08.20080 likes
wil ook ff lid worden van je club bonn kussie

Advertise here!!

Citeren28.08.20080 likes
wow geweldig jamesssss dat je nu nog lid wordt van mijn fanclub en dat meen ik ook uit de grond van mijn hart.
Dat er nog mensen zijn die lid willen worden van mijn fanclub, Ik doe blijkbaar toch nog steeds heel veel dingen fout en anders dan de ander verwacht van me terwijl ik ze niet zo bedoelde
Citeren28.08.20080 likes
weet alleen ni wat het in houd bonn, dus geef maar ff rondleiding
Citeren28.08.20080 likes
is goed wanneer schikt het??? Maar als je op pagina 1 begint met lezen zie je een beetje welke activiteiten ik heb georganiseerd
Citeren28.08.20080 likes
bonn. ? Zijn wel 50 pagina's . geen zin om ze te lezen //kussie// wil het van jou horen ..snap dat dan.... hahaha kussie
Citeren28.08.20080 likes
jah hallo dan maak je maar zin,maar ik zal erover nadenken of ik je persoonlijk een rondleiding ga geven.....................zal er alleen niet zoveel van komen denk ik zo En tuurlijk snap ik dat wel maar jah heb ik zin om jou rond te leiden???????????

Adverteer hier