Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren15.08.20080 likes
hoi hoi

Fijne middag/avond nog

kusssssssssssssssss
Citeren15.08.20080 likes
iedereen een fijne avond gewenst

kussssssssssss en knuffffffffff
Citeren15.08.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en ajaxxxxxxxx jullie ook een hele fijne avond gewenst en een heel fijn dromerig weekend,dikke kusss en knuffff
Citeren17.08.20080 likes
hey bonneke alles goed, leuke dag gehad

dikke kusss en tot binnenkort
Citeren17.08.20080 likes
lieve mid,

hoi,jah hoor heb een leuke maar drukke dag gehad,sorry had problemen met pc maar zal je eerdaags terugmailen.
Hou je haaks en dikke kusss en knufffffffffff

Advertise here!!

Citeren19.08.20080 likes
ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad.
ik wil toch nog even iets zeggen tegen Kieke,meis ik wens je onwijs veel sterkte toe de komende tijd en ik hoop dat je het uiteindelijk een plek kan geven.Weet dat ik en vele anderen er voor je zullen zijn op kletsen.Praten is heel goed,en niemand ergert zich daaraan hoor,vergeet dat niet,en degenen die er wel aan ergert moet maar even gaan dan.IK weet niet wat ik zeggen moet,maar ik bewonder je enorm.Ik heb je vanochtend gesproken op scrolll en ik meen wat ik tegen je zei over je hart luchten,Nogmaals heel veel sterkte,dikke kusssssssss en knufffffffffffffff
Citeren21.08.20080 likes
Een hele goeiemorgen allemaal,en ik wens iedereen een hele fijne dag toe,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren21.08.20080 likes
ik wens jou ook een goede middag en avond toe

kusssssssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren22.08.20080 likes
Ik wens iedereen een superfijne vrijdag toe en voor degene die al weekend hebben en die ik niet meer spreek een heel fijn weekend,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren22.08.20080 likes
ik wens iedereen een heel fijn weekend toe,ik hoop dat het morgen wat droger is dan vandaag.We hebben hard getraind omdat we morgen vanaf 12.00 demonstraties geven tot een uur of 18.00
Zal vermoeiend worden maar ik heb er heel veel zin in,de hele familie springt mee behalve manlief maar die proberen we ook nog over te halen om bij de springgroep te gaan,dikke kussssssss en knufffffffff
ik hoop dat jullie morgen zullen duimen voor mij en mijn kids en alle anderen van de groep

Adverteer hier