Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren06.08.20080 likes
ff kletsen hierzo koppie sneseo der bij
kussie van Babs
Citeren06.08.20080 likes
babssssssssssss,ik zie dat lekker wil kletsen hiero hahahahahah je hebt niet veel te vertellen whaaaaaaaaaaaaaa Goeiemorgen trouwens.
Maar bij deze wens ik jou en alle andere lieve chatters een hele fijne dag toe,dikke kusssssssss en knufffffffff
Citeren07.08.20080 likes
ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een hele fijne dag toe,dikke kussss en knuffffffffffffffffffff
Citeren08.08.20080 likes
Ik wens iedereen een hele goeie vrijdag toe en alvast een heel fijn weekend,dikke kusss en knufff Bonnn
Citeren09.08.20080 likes
Ik hoop dat jullie een fijne zaterdag hebben gehad,ik wel we zijn lekker naar de kermis hier in de buurt geweest en naar de markt en kleren gekocht.
Het was uiteindelijk best nog wel warm vond ik,maar we hebben genoten,Morgen nog de zondag en dan moeten onze twins alweer naar school.
Fijne zaterdagavond nog en een hele fijne zondag,dikke kusss en knuffffffffffff

Advertise here!!

Citeren09.08.20080 likes
jullie zijn de 1e Bonn hier hebben ze nog 3 weken maar echt standvastig is het niet geweest nog 4 weken en dan ga ik ook weer sporthal mijn eerste toernooi is ook al weer bekend wens je nog fijne voortzetting van weekend kusssssssss knuffffffffffff
Citeren09.08.20080 likes
Ja hier nog 1 week dan moet de oudste weer werken en de jongste nog 2 weken en dan naar de middelbare school begint een nieuwe wereld voor hem

kusssssssss en knufffffffffff
Citeren09.08.20080 likes
Lieve visser en ajax,

Leuk dat jullie gereageerd hebben,ik was de enige nog die hier zat te typen hahahahahahahahah
Mijn oudste heeft nog een week langer vakantie,die heeft ruim 8 weken vakantie gehad.
Maar het is al en met al ondanks dat ik behoorlijk ziek ben geweest en nog herstellende ben een zeer geslaagde vakantie.
Visser fijn dat je over 4 weken ook weer naar de sporthal mag,hier is het zo de maanden julie en augustus geen gym,dus wij beginnen hier weer over ook 4 weken,sjucht heb er wel weer zin in hoor moet ik zeggen.Maar volgende week hebben we een extra training omdat we zaterdag 23 augustus een demonstratie gaan geven met de springgroep,ik hoop dat ik weer mee kan doen ivm vermoeidheid,ook staan we dan de hele dag met een stand om reclame te maken.Maar visser en ajax ik wens jullie nog een fijne zondag toe,dikke kusssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren10.08.20080 likes
ik wens je ook een fijne zondag toe moet zo naar een verjaardag toe van mijn broer

kusssssssss en knufffffffffffff
Citeren10.08.20080 likes
lieve ajax,

dat wist ik dat je een verjaardag had van je broer,en ik hoop dat je het leuk hebt gehad en een zinvol gesprek,dikke kussssssssss en knuffffffffff

Adverteer hier