Citeren05.08.20080 likes
Een hele goeiemorgen,en ik wens iedereen een hele fijne dinsdag toe,dikke kusssssss en knuffffffffffffffff

Advertise here!! |
Citeren05.08.20080 likes Een hele goeiemorgen,en ik wens iedereen een hele fijne dinsdag toe,dikke kusssssss en knuffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.08.20080 likes sow iedereen weer wakker,dan kunnen we weer gaan kliederen en genieten van het mooie weer,dikke kussss en knufffffff |
Citeren05.08.20080 likes ja ben weer wakker en hier is het bewolkt
kusssssssss en knufffffffffff |
Citeren05.08.20080 likes mooi zo ajax,dat je ook wakker bent en ik denk dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hebt geslapen,maar geniet vandaag,dikke kuss en knufff Bonnn |
Citeren05.08.20080 likes ja heb heerlijk geslapen en weer lekker gedroomd en zal wel vandaag genieten kussssssss en knuffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren05.08.20080 likes harstikke goed van je ajax,tis je gegunt dat je eindelijk weer wat positiever bent,daar mag je trots op zijn,dikke kussssss en knuffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.08.20080 likes ja ben wat positiever en ja ben er trots op nog 1 maand en dan mag ik afbouwen met de kalmeringsmiddel dus gaat de goede kant uit
kussssssss en knuffffffffffff |
Citeren05.08.20080 likes wow ajax dat is goed zeg,kijk als je die middelen moet slikken is het zo maar als je lichaam rust krijgt en dat heb je volgens mij nu al veel meer dan kan je beter stoppen inderdaad,want het is en blijft toch rotzooi die medicijnen.Maar nogmaals ben enorm trots op je,dikke kusss en knufff |
Citeren05.08.20080 likes ja dat is waar heb nu meer rust en slaap beter en droomt ook nog
kusssssssssss en knuffffffffff |
Citeren05.08.20080 likes heel goed ajax,en dromen zijn vaak bedrog maar ik denk dat jou dromen uit gaan komen,welterusten alvast en dikke kusss en knufffffffffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() Leuke foto trouwens in smoelenboek ![]() |