Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren05.08.20080 likes
Een hele goeiemorgen,en ik wens iedereen een hele fijne dinsdag toe,dikke kusssssss en knuffffffffffffffff
Citeren05.08.20080 likes
sow iedereen weer wakker,dan kunnen we weer gaan kliederen en genieten van het mooie weer,dikke kussss en knufffffff
Citeren05.08.20080 likes
ja ben weer wakker en hier is het bewolkt

kusssssssss en knufffffffffff
Citeren05.08.20080 likes
mooi zo ajax,dat je ook wakker bent en ik denk dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hebt geslapen,maar geniet vandaag,dikke kuss en knufff Bonnn
Citeren05.08.20080 likes
ja heb heerlijk geslapen en weer lekker gedroomd en zal wel vandaag genieten kussssssss en knuffffffffffff

Advertise here!!

Citeren05.08.20080 likes
harstikke goed van je ajax,tis je gegunt dat je eindelijk weer wat positiever bent,daar mag je trots op zijn,dikke kussssss en knuffffffffffffff
Citeren05.08.20080 likes
ja ben wat positiever en ja ben er trots op nog 1 maand en dan mag ik afbouwen met de kalmeringsmiddel dus gaat de goede kant uit

kussssssss en knuffffffffffff
Citeren05.08.20080 likes
wow ajax dat is goed zeg,kijk als je die middelen moet slikken is het zo maar als je lichaam rust krijgt en dat heb je volgens mij nu al veel meer dan kan je beter stoppen inderdaad,want het is en blijft toch rotzooi die medicijnen.Maar nogmaals ben enorm trots op je,dikke kusss en knufff
Citeren05.08.20080 likes
ja dat is waar heb nu meer rust en slaap beter en droomt ook nog

kusssssssssss en knuffffffffff
Citeren05.08.20080 likes
heel goed ajax,en dromen zijn vaak bedrog maar ik denk dat jou dromen uit gaan komen,welterusten alvast en dikke kusss en knufffffffffffffffffffffff

Leuke foto trouwens in smoelenboek

Adverteer hier