Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren03.08.20080 likes
Wilmaaa was bij ons,Bonderkes en het was keigaaf met al die leuke mensen van Kletsen.com,we hebben genoten en hopen dat jij er ook een keer bij kunt zijn
kuss Babs
Citeren03.08.20080 likes
lieve babs,dat zou inderdaad heel erg leuk zijn,maar voor mij zit het er niet in om met mensen van kletsen een afspraak te maken,zal ik je nog wel een keer uitleggen.

Het is een keuze en daar hou ik me aan,maar fijn dat jullie zo enorm genoten hebben met elkaar,dikke kussss en knuffffffffffffffff
Citeren04.08.20080 likes
ik wens iedereen een goede werkweek morgen toe voor degene die moeten werken.
Voor degene die nog vakantie hebben,geniet er nog van voordat je het weet zit je weer in de beslommeringen,dikke kusssss en knuffffffffffff
Citeren04.08.20080 likes
goeiemorgen op dezen regenachtige maandagmorgen,ik wens jullie allemaal een fijne dag toe,dikke kusss en knufffffffffff Bonn
Citeren04.08.20080 likes
inmiddels schijnt hier het zonnetje en is het lekker weer,fijne dag allemaal dikke kusss en knufffffffffff

Advertise here!!

Citeren04.08.20080 likes
hier schijnt ook de zon kussssss en knuffffffffff
Citeren04.08.20080 likes
ajaxxxxxxxxxxxxxxxx hoe is het met je meis??? Ik mis je en ik kom zo denk ik nog wel even op scrolll,dikke kusss en knufffffffffffffffffff
Citeren04.08.20080 likes
met mij gaat het goed en je weet waarom
kussssssss en knufffffffffffffff
Citeren04.08.20080 likes
inderdaad,dat weet ik super hoor meis,je mag trots op jezelf zijn,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffffffffffffff
Citeren04.08.20080 likes
sow lieve chatters,ik hoop dat jullie vandaag hebben genoten van de maandag,dikke kussssss en knuffffffffffffff

Adverteer hier