|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten paspoort in orde voor amsterdam bonn maar fijne dag gewenst kussssss knufffffffff visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahaha wrom paspoort,die neem ik nooit mee naar amsterdam,maar goed we hebben er heel veel zin in maar het moet toch echt minder warm zijn en worden anders is het niet te doen vinden wij.
Welterusten lieve visser,dikke kusssssssss en knuffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten kunnen jullie het nog een beetje volhouden met deze hitte,nou ik wens jullie in ieder geval een superfijne dag toe,dikke kusssssss en knufffffffffffffffff |
|
heeeeeeeeeey
Allemaal een hele goedemorgen
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en een heel fijn weekend |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyy bonneke ik zie nu pas dat je terug ben hopelijk is alles goed gegaan daar in onze ardennen
hoop je bij gelegenheid opde chat nog eens te spreken want heb heel wat te vertellen aan je
groetjes en tot binnenkort,
Mid
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ow heel wat te vertellen midlife,je maakt me nieuwsgierig,mail me anders maar.Maar we hebben genoten in Belgie,lees maar onder mijn topic yesssssss daar heb ik een verslagje gedaan,maar ik hoop je ook weer heel snel hier een keer te spreken,maar nogmaals je mag me ook mailen,dikke kussssssssssssss en knufffffffff en alvast een fijn weekend
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaa ik mis je,hoe is het met je???
Dikke kussssssss en knufff en hou je haaks meis |
|