Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren16.06.20080 likes
ach bonn laat jip maar die is zeker janneke kwijt dat ie zo reageerd maarjha

Fijne dag verder allemaal
Citeren16.06.20080 likes
Wilmaaaaaaaaaa jij ook een fijne dag,maar ik kan er zo slecht tegen als mensen tegen mij zeggen dat ik aandacht vraag of trek,is nl absoluut niet zo en dan laat ik het ook even horen,maar ik laat het inderdaad verder rusten,kan mijn energie wel aan andere dingen steken,dikke kussss en knufff Bonnn
Citeren17.06.20080 likes
Een hele goeiemorgen allemaal en ik wens iedereen een hele fijne dag toe en geniet van het mooie weer,dikke kussss en knuffff en tot kletsen Bonn
Citeren17.06.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, jij ook een hele goedenmorgen
enne hoe is het nou met jou...? hier gaat het wel ietsje beter
enne je hebt groot gelijk hoor je kan je energie beter voor iets anders gebruiken dan voor dat

Dikke kusssssssssssssssssss
Citeren17.06.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thanks,ja het gaat wel hier,en fijn dat het met jou iets beter gaat,dikke kusssss en knuffff Bonnn

Advertise here!!

Citeren17.06.20080 likes
Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ben ook zekers blij moest gistermiddag weer terug naar huisarts ik had eerst al gebeld omdat het nie beter werd en later belde ze trg ze wou er nog een keer na kijken had zij zelf en een andere huisarts haar vervanger die was er ook die had er ook nog naar gekeken en nou bleek dat ik dubelle oorontstekking heb en exceem en ze zei dat dat ook verklaarde waarom ik nog zoveel pijn had en dat het nie beter werd en nou heb ik andere druppels en nu gaat het wel beter en snachts doet ut nog wel pijn maar als ik iets meer in doe dan heb ik er geen last van en slaap ik gewoon door gelukkig

Dikke kusssssssssssssssssssssss
Citeren17.06.20080 likes
dat is fijn om te lezen,en gelukkig heb je nu iets minder pijn en zal het snel beter worden,fijne dag meis dikke kussssssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffff bassie van Bonnn
Citeren17.06.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jij ook een hele fijne dag he enne ben ook wel blij hoor

Dikke kusssssssssssssssssssssssssss van bassie
Citeren17.06.20080 likes
gelukkig wilma zijn we weer samen een beetje blij hahahahahahahah fijne dag en geniet van het mooie weer,ben net terug van lesgeven,dikke kussssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Citeren17.06.20080 likes
jha gelukkig bonn zijn we samen blij

Adverteer hier