Citeren08.05.20060 likes

Advertise here!! |
Citeren08.05.20060 likes ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.05.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.05.20060 likes een dom blondje ligt met haar man in bed,'snacht om 2 uur gaat de telefoon.dom blonje neemt hem op,enluisterd een paar seconden.dan roept ze heel hart door de telefoon,HOE KAN IK DAT NOU WETEN,DAT IS 400 KM VERDEROP.............wat was dat nou vraagt haar man.........zegt dom blondje......een of ander dom wijf,.. die vraagt of de kust veilig is ....... ![]() |
Citeren09.05.20060 likes hahahahha zuur
waarom legt een kip een ei want als hij hem gooit dan is hij stuk:biglol: gr mram |
Citeren09.05.20060 likes een man komt een dierenwinkel binnen.en ziet daar een papagaai in een kooi,verrek denk hij,die papagaai heeft geen poten......dat klopt zegt de papagaai ik heb geen poten.........de man kijkt verbaast.en de papagaai zegt.....je hoeft niks te zeggen,ik kan gedachten lezen.....nou moe zegt de man ......oh ik spreek ook 3 talen ,en ik ben een rekenwonder,zegt de papagaai...dat is fantasties zegt de man......maar ik wil je vragen,hoe blijf je op die stok zitten,zonder poten.....oh zegt de papagaai dat is een trukje dat ik mijzelf heb aangeleerd.ik sla mijn leuter om de stok en zo blijf ik zitten........tjonge zegt de man,en je bent te koop?? ja zegt de papagaai,ik moet 250,00 kosten.....maar voor de helft krijg je mij ook wel.....en inderdaad de man krijgt de papagaai voor 125,00.............de man heeft al een half jaar plezier van de papagaai,als de man thuis komt verteld de papagaai altijd wat er gebeurd is ,thuis en in de straat.........op een dag komt de man thuis,en de papagaai roept hem direct......en zegt de man eat is er ?...nou zegt de papagaai,de melkboer is binnen geweest......en ?zegt de man......hij begon aan het truitje van je vrouw te wrijven,zegt de papagaai...en verder? zegt de man.........toen deed ze haar truitje uit,en begon hij aan haar borsten te wrijven.zegt de papagaai.....en verder???? zegt de man.......toen begon hij aan haar billen te wrijven en van voren te wrijven.zegt de papagaai....en verder?????????? zegt de man...toen deed ze haar broek en slipje uit..zegt de papagaai............en verder..wat toen verder??????????? zegt de man............weet ik niet.......zegt de papagaai......ik kreeg een erectie en viel van mijn stok...... ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.05.20060 likes haha pies me in de broek van het lachen echt super zijn jullie moppen ![]() |
Citeren09.05.20060 likes Er zitten een heleboel Belgen in een vliegtuig, en een kabaal dat ze hebben. De piloot roept de stewardess en zegt: "Kun jij hier wat aan doen. want ik kan amper het vliegtuig besturen." "Ok颬 zegt de stewardess. Na een half uur is het doodstil geworden, de piloot roept de stewardes weer en vraagt: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?" Waarop de stewardes antwoordt: "Ik heb ze allemaal een zak friet gegeven en gezegd buiten opeten."
gr mram |
Citeren09.05.20060 likes Een Belg en een Nederlander staan op de wc. Terwijl de Nederlander de wc betreedt wacht de Belg netjes op zijn beurt. Terwijl de Belg staat te wachten hoort ie op de wc de Nederlander zeggen: "1-2-3-4...-5-6-7" Zodra de Nederlander van de wc afkomt vraagt de Belg: "Waarom tel jij tot zeven tijdens het zeiken?" Zegt de Nederlander: "Ik dacht al dat je dat zou vragen". Nou dat zit als volgt: "Bij 1 doe ik de gulp open, bij 2 haal ik mijn pik uit mijn broek, bij 3 doe ik het velletje na achteren, bij 4 plas ik, bij 5 doe ik het velletje weer terug, bij 6 stop ik mijn pik terug in mijn broek, en bij 7 doe ik mijn rits dicht." "Oh," zegt de Belg en stapt de wc binnen. Dan hoor je: "1-2-3-5-3-5-3-5".
gr mram |
Citeren09.05.20060 likes Whahahahaaaaaa Mram ![]() ![]() ![]() Steengoed ![]() |
Citeren09.05.20060 likes Kan ik niet achterblijven hè??? ![]() Er staat een Belg voor het Witte Huis. Opeens komt er een man op hem af stormen,doet z`n jas open en schreeuwt "FBI" !!! De Belg doet zijn jas open en zegt "zuiver scheerwol"!!! ![]() |