Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

moppen lach

Advertise here!!

Citeren24.04.20060 likes
Loopt een man over de wallen en vraagt dames of hij iets vies met ze magdoen. Een van hen neemt de uitdaging aan en gaat met de man naar een peeskamertje. Ga op het bed zitten met je ogen dicht, zegt de man, en niet kijken tot ik het zeg. De vrouw hoort kleding ritselen, een hoop gekreun en wederom kleding geritsel. Je mag weer kijken hoor, zegt de man. De hoer kijkt op en ziet de mangeheel gekleed staan. En dat vieze, wanneer komt dat dan, vraagt ze. Oh, zegt de man, dat heb ik al gedaan... Ik heb net je handtas vol gescheten.
Citeren24.04.20060 likes
whaaaaaaaaaaa er heerst een nieuwe ziekte onder de homo skont en dauw zeer
Citeren24.04.20060 likes
ze hebben een nieuwe rally in ethiopie uitgevondendoor het land crossen met S R V wagens hoe noemen ze een vrouw in de ovengang eebn k t in de vut
Citeren24.04.20060 likes
wat is het top punt van impotentierood staan bij de spermabankis geen 18+
Citeren25.04.20060 likes
wat een mop

Advertise here!!

Citeren25.04.20060 likes
Een buschauffeur van een touringcar is onderweg met een bus vol oudere dames, als hij na een kwartier op zijn schouder wordt getikt, waarna hem door een van de dames een handje pinda's wordt aangeboden. Na een bedankje peuzelt hij deze op.

Na weer een kwartier staat er een andere dame achter hem met een handje pinda's. Dit gaat door tot hij acht keer een handje pinda's in ontvangst heeft genomen, en opgepeuzeld.

Bij de negende dame vraagt hij: waarom eten jullie de pinda's niet
zelf op?" Waarop de dame zegt dat dat niet kan in verband met hun tanden. Vraagt de buschauffeur: " waarom kopen jullie ze dan." Waarop de dame antwoordt: "we vinden de chocolade er omheen zo lekker."

gr mram
Citeren25.04.20060 likes
Een Belg, een Duitser en een Italiaan zijn aan het opscheppen over hun huis. Begint de Duitser: "ik heb een huis zo groot, zo groot dat ik met een verrekijker moet kijken wie er voor de poort staat". Vervolgt de Italiaan: "ik heb een huis zo groot, zo groot dat ik ruim anderhalf uur nodig heb om van de oprit af te rijden." Komt de Belg: "zo'n auto heb ik ook gehad!"

gr mram
Citeren25.04.20060 likes
Een rijke man verlaat 's ochtends zijn huis en ziet tot zijn grote schrik dat de hele achterkant van zijn nieuwe Mercedes is gehavend. Maar hij haalt weer opgelucht adem als hij onder de ruitenwisser een briefje ziet zitten. Hij pakt het papiertje en leest : "Beste Mercedes-eigenaar. Terwijl ik dit schrijf staan er in deze straat 50 mensen naar mij te kijken, zij denken dat ik mijn naam, adres, kenteken en polisnummer opgeef. Dat is dus niet zo!"

gr mram
Citeren25.04.20060 likes
Er is een bejaarde jarig
Dus de burgemeester komt op bezoek.
En na een tijdje vraagt hij: hoe oud bent u geworden meneer?"
Dus die opa zegt: "ik ben 18 geworden."
Waarop die burgemeester zegt: "nee, u hebt het omgedraaid, u bent 81.
Ja, wat u zegt.
En een tijdje later zegt de burgemeester: "wat heeft u gedaan vandaag?"
Dus hij zegt: " ik heb de zuster gewassen."
Nee, u bedoelt dat de zuster u hebt gewassen.
Ja, wat u zegt.
En de burgemeester vraagt een tijdje later:"wat heeft u nog meer gedaan?"
Dus hij zegt: "ze hebben me pijp gepikt.
Citeren25.04.20060 likes
Komt een kerel bij de dokter met een kikker op z'n kop. De dokter vraagt: "Wat is dit nu?" Zegt de kikker :"Nou, het begon met een pukkel op m'n kont..."

gr mram

Adverteer hier