Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

moppen lach

Advertise here!!

Citeren09.05.20060 likes
Er staan een Hollander,een Fransman en een Belg op een gebouw.
Ineens ruikt de Fransman een brandlucht,pakt een paraplu en springt naar beneden.De Hollander doet dat ook,maar terwijl hij daar zweeft,ziet hij de Belg langs suizen. Beneden aangekomen,ziet hij de Belg op de grond liggen en vraagt: Wat deed jij nou?????????
Zegt de Belg: de paraplu`s waren op,dus ik heb maar een regenjas aangetrokken !!!
Citeren11.05.20060 likes
waarom is een koe verdrietig

Ze spelen elke dag met haar tepels, maar ze wordt maar 1x per jaargedekt!!!

gr mram
Citeren12.05.20060 likes
zit een man in cafe neem 1 biertje drink hem op en kijk in zijn borstzakje dat doet ie 3 x zeg die bar man wat doe jij je neemt een bier drink hem op en kijk in je borst zak zeg die vent er zit een foto van mijn vrouw in ik drink tot ze er goed uit zie en ga dan naar huis
Citeren12.05.20060 likes
wat is een piccolo in een homofielenbar een anusje van alles
Citeren12.05.20060 likes
het is rood en het vlieg door de klas een ongestelde vraag

Advertise here!!

Citeren12.05.20060 likes
Jantje zat in de gevangenis omdat hij met een kattepult geschoten had. Op een dag zei de gevangenisdirecteur: "Je mag naar huis jantje! Wat ga je doen als je thuis komt?'" Een meisje zoeken meneer!" zegt jantje. Zegt de directeur: "Wat ga je met dat meisje doen dan?" Zegt jantje: "Haar broekje uittrekken meneer!" "En wat ga je dan doen Jantje?" vraagt de directeur. Zegt jantje: "Het elastiekje eruit trekken om er een nieuwe kattepult van te maken!"

gr mram
Citeren12.05.20060 likes
Een blonde secretaresse staat wanhopig naar de papierversnipperaar te kijken. Ze heeft een dik dossier in haar handen, waarop topgeheim staat. Een collega ziet haar en vraagt of hij haar kan helpen. "kun jij me uitleggen hoe dat ding werkt", vraagt de secretaresse. De man pakt het geheime dossier, stopt het in de papierversnipperaar en drukt op start. "Is dat alles", roept de blonde secretaresse, "en waar komen nou de kopieen uit"??

Groetjes Tess xXx
Citeren12.05.20060 likes
na een ongeluk in belgie zijn 6 doden gevallen

3 bij het ongeluk.........en 3 bij de reconstructie
Citeren12.05.20060 likes
haahahahha kirsten

gr mram
Citeren12.05.20060 likes
Op het centraal station van Rotterdam wordt het volgende omgeroepen:
"De stoptrein naar Amsterdam vertrekt 9.15 van perron 12. De Intercity naar
Breda vertrekt 9.20 van perron 3. De doorgaande trein naar Brussel
vertrekt.......................als de grote wijzer op de twaalf staat en de kleine op de tien."

gr mram

Adverteer hier