Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

moppen lach

Advertise here!!

Citeren14.05.20060 likes
Intelligente vrouwen

Een echtpaar ging een weekendje weg. De man hield ervan om 's morgens in alle vroegte te gaan vissen, zijn vrouw hield ervan om rustig ergens te gaan zitten met een boek.
Op een ochtend kwam de man nadat hij weer een keer in alle vroegte was gaan vissen trug en wilde een paar uurtjes gaan liggen. Ondanks dat de vrouw onbekend was in de omgeving besloot zij om een stukje met de boot te gaan varen. Ze roeide een stukje van de kant, legde het anker uit en dook weg in haar boek. Na een tijdje kwam er een politieboot aan varen. de agent sprak: 'Goedemorgen mevrouw, wat doet u hier?'
"U ziet toch dat ik een boek lees!" antwoorde de vrouw.
'U bevind zich in een gebied waar vissen verboden is.' sprak de agent.
"Maar u ziet toch dat ik helemaal niet aan het vissen ben."reageerde de vrouw.
'Tja, maar u heeft een complete uitrusting bij u. Ik neem u mee naar het buro en zal een procesverbaal uitschrijven.'
"Als u dat doet, dan doe ik aangifte van verkrachting!"riep de vrouw boos.
'Maar ik heb u helemaal niet aangeraakt.'zei de agent verbaasd.
" Kan wel zo zijn, maar u heeft wel een complete uitrusting bij u." zei de vrouw.

De moraal van dit verhaal is:
GA NOOIT IN EEN DISCUSSIE MET VROUWEN DIE KUNNEN LEZEN !!!!!!

Tess xXx
Citeren14.05.20060 likes
sambal geen mop meer

gr mram
Citeren15.05.20060 likes
De directeuren van Bavaria, Grolsch en Heineken duiken na een lange vergadering nog even samen de kroeg in. De directeur van Grolsch vraagt de ober:" Mag ik een Grolsch van U." De ober geeft hem een glas Grolsch en de directeur geniet zichtbaar. Dan vraagt de Directeur van Heineken om een lekker glas Heineken. Het wordt hem voorgezet en ook hij lijkt te genieten. Vervolgens vraagt de directeur van Bavaria om een glas water. "Wat doet U nu?" zeggen de beide andere directeuren. "Waarom drinkt U niet gezellig met ons mee?" Waarop de directeur van Bavaria antwoord: "Als jullie geen bier drinken, dan doe ik het ook niet."

Tess xXx
Citeren16.05.20060 likes
Een lijnvliegtuig komt onderweg wat turbulentie tegen. De kapitein roept af over de luidsprekers dat iedereen zijn gordels moet aandoen. Na vele zware schokken is het ergste van de storm voorbij en roept de kapitein dat de gordels af mogen. Hij denkt dat hij zijn micro heeft afgezet als hij zegt : "Amai, dat was ne zware storm. Het enige wat ik nu nodig heb is iemand die mij eens goed kan komen pijpen en goei kop koffie." Een stewardess schiet naar voor om de kapitein te verwittigen dat de micro nog opstaat. Op dat moment roept een passagier : "Vergeet zijne koffie niet !". ;)

Tess xXx
Citeren16.05.20060 likes
whaaaaaa 18+

Advertise here!!

Citeren16.05.20060 likes
Tijdens een bijeenkomst van feministen wordt er gevraagd of er nog vrouwen zijn die iets uit eigen ervaring willen vertellen......
er staat een vrouw op en loopt naar de microfoon:
ik heet truus en ben 24 jaar getrouwd met jan.
ik streek gedurende al die jaren trouw zijn overhemden, maar had daar geen zin meer in!(daverend applaus uit de zaal)
ik zei vorig jaar:jan strijk jij die overhemden zelf maar,want ik heb er geen zin meer in.(weer luid geklap uit de zaal.
de eerste dag zag ik niets veranderen
de 2e dag ook niet,maar......op de 3e dag stond jan ineens zelf zijn overhemden te struiken.(de zaal staat op zijn kop van enthousiasme)
een 2e vrouw loopt naar de microfoon:
ik heet babs en ben 10 jaar getrouwd met theo.
theo heeft enorme zweetvoeten en om de lucht eruit te krijgen moeten de sokken op de hand gewassen worden met soda.
ik had daar geen zin meer in.(luid gejijg en gejoel in de zaal)
ik zei tegen theo:was jij die stinksokken voortaan maar zelf!!!(de vrouwen in de zaal staan op de banken van enthousiasme)
de eerste dag zag ik niks veranderen
de 2e dag ook niet
maar........op de 3e dag stond theo mooi zijn eigen sokken te wassen.(gejuig allom)
een klein marrokaans vrouwtje grijpt de microfoon:
iek geet fatima en iek 5 jaar getraut mit mohammed.
mohammed wil elk dag cous-cous eet.iek altijd voor hem gekook,maar gad gee zin meer en zeg:as jij wil eet cous-cous, ga maar lekker sellef maak.(de zaal is niet meer te houden)
de eerste dag iek sie nix.
de 2e dag iek sie nix.maar..........
de 3e dag iek weer sie klain beetje mit linker oog!!!!!!!!
Citeren17.05.20060 likes
Er rent op een dag een konijntje door het bos. Het konijntje komt een olifant tegen, maar die olifant wilde net gaan blowen. Het konijntje begint te schreeuwen. "NIET DOEN! Je gaat je leven toch niet vergooien? Kom met mij hardlopen is veel gezonder!"
Dus de olifant gaat samen met het konijn hard lopen en ze rennen en rennen, maar een stukje verderop komen ze een haas tegen. De haas wilde net een lijntje snuiven waarop het konijntje weer schreeuwt. "NIET DOEN! Je gaat je leven toch niet vergooien. Kom met mij hardlopen is veel gezonder." 'Ja zegt de olifant ik ben net gestopt met blowen.' Dus de haas laat alles liggen en gaat mee hardlopen. Het konijntje,de olifant en de haas renden en renden, totdat ze een vos tegen kwamen. Die wilde net een spuit zetten. Dus het konijntje rent op hem af en schreeuwt weer. "NIET DOEN! Je gaat je leven toch niet vergooien." Maar de vos sloeg het konijntje neer waarop de haas vroeg; "Waarom doe je dat?"
'Nou,' zegt de vos, 'elke keer als dat konijn een xtc pilletje heeft genomen dan probeerd hij mij het hele bos rond te laten lopen.'

Groetjes Tess xXx
Citeren18.05.20060 likes
Er waren eens twee mannen die flink wilden gaan drinken. Het enige probleem was: ze hadden maar twee gulden. Toen zei de ene: "Ik heb een plan". Dus gingen ze een worst kopen. Daarna gingen ze naar het cafe en als de kastelein dan vroeg of ze eindelijk eens wilden afrekenen deed de ene man zijn rits open, hing de worst eruit, en de andere deed dan alsof hij hem aan het pijpen was. Toen werden ze het cafe uit geschopt, zonder te hebben betaald. Dat deden ze vijftien keer bij steeds een ander cafe. Toen zei de ene: "Ik kan niet meer, ik moet elke keer op mijn knieen en hoe meer bier ik op heb hoe moeilijker het voor me wordt om weer op te staan." Zegt de andere: "Wat dacht je van mij dan, we waren na drie keer de worst al kwijt!"

Groetjes Tess xXx
Citeren18.05.20060 likes
whaaaaaaaaaaaaaa tess
Citeren18.05.20060 likes
wat is het verschil tussen een vrouw en een handdoek bij een handdoek moet je het droogste plekje vinden weet je het verschil tussen lego en vrouwenborstennee ga dan maar weer met je lego spelen

Adverteer hier