Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

moppen lach

Advertise here!!

Citeren25.04.20060 likes
Hoe kan een man weten dat hij de gekke koeienziekte heeft. Als hij probeert om met zijn leuter een vlieg van zijn rug te slaan.

gr mram
Citeren27.04.20060 likes
Jantje is op school. De meester: Wie zichzelf dom vindt gaat staan". Iedereen blijft zitten. Opeens gaat Jantje staan.
De meester: "Dus je vindt jezelf dom Jantje?" Jantje:
"Nee meester, ik vind mezelf niet dom, maar ik vind het
wel zielig dat u de enige bent die staat."

gr mram
Citeren27.04.20060 likes
een man is overleden,omdat hij in zijn leven veel foute dingen heeft gedaan,moet hij naar de hel...de duivel staat hem op te wachten....maar ik ben toch niet altijd slecht geweest,zegt de man...dat is waar zegt de duivel......daarom mag je een keuze maken.ik open 3 kamers en je mag zelf kiezen in welke je wil verblijven..........de deur van kamer 1 gaat open,en daar hangt een naakte man vastgeketend aan de muur,een knappe blonde vrouw staat voor hem ,ook naakt.maar elke keer als de man een erectie krijgt schopt ze hem keihard tegen zijn ballen........oooohhhhhhh nee deze kamer wil ik niet hebben,zegt de man die mocht kiezen..........kamer 2 gaat open,weer een naakte man aan de muur ,en een blonde vrouw voor hem.maar deze vrouw gooit dartpijlen naar de man zijn ballen...............oooooohhhhhhh nee hier wil ik ook niet in zegt de man naast de duivel..........kamer 3 gaat open .......weer een naakte man aan de muur......en een vrouw in de kamer,nog mooier dan die vorige 2......en die doet dingen met die man zijn leuter.och alle dingen waar een man van droomd.....de man aan de muur is vol genot..............jaaaaaaaaa.hier wil ik blijven zegt de man naast de duivel.........zeker weten? vraagt de duivel..........ja ja ja ...zegt de man ............oke zegt de duivel,hij stapt de kamer binnen ,loopt naar de vrouw,en zegt tegen haar..........je wordt afgelost...........
Citeren27.04.20060 likes
hahhahah zuur
gr mram
Citeren30.04.20060 likes
Een dom blondje en een brunette lopen over straat, zegt die brunette: "Kijk, een dood vogeltje!" Het blondje kijkt omhoog en zegt: "waar dan?"

gr mram

Advertise here!!

Citeren30.04.20060 likes
waarom zijn bananen krom?
als ze rechtstaan vallen ze om !!

whahahaha stom he ...zegt mijn dochter van 4 altijd hihih

mama xxxxxxxxxxxxx
Citeren30.04.20060 likes
want als ze recht zijn passen ze niet in hun schil zegt die van mij
hahahahhahahahhah

gr mram
Citeren01.05.20060 likes
waarom kunnen pygmee vrouwtjes geen tampon gebruiken---ze struikelen steeds over het touwtjewat is het top punt van zielig heideen ethiopier met mee eeters
Citeren01.05.20060 likes
Een man wint een varken op een boerenbingo. Hij komt thuis en vertelt:Mien, dat gaan wij eens laten slachten, de hele winter goed vlees in de vriezer". Mien is wat zakelijker: als we nu eens eerst dat beestje laten dekken, biggen opkweken, die verkopen en dan slachten. Verdienen we er ook nog wat op. Maar hoe doet men dat? Mien belt een boer, die vertelt dat ze maar langs moeten komen en het varken bij de "beer" moet zetten. Nu ruikt zo'n beestje nogal, dus ze lenen een kruiwagen, varken erin en naar de boer. Nieuwsgierig naar het vervolg vragen ze hoe je nu kunt zien dat het goed gelukt is. "vroeg opstaan", zegt de boer," en kijken of ze ligt of staat. Ligt ze, dan is het goed, staat ze, dan moet ge nog eens terugkomen." De volgende dag kijkt Mien om 8 uur uit haar raam; het varken staat. Dus maar weer in de kruiwagen gehesen, naar de boer, beer erop enz. Vraagt de boer: " Hoelaat keek u eigenlijk?" "8 uur". " Wij boeren staat vroeg op en 8 uur isal bekant middag. Kijk eens om 5 uur". De volgende dag om 5 uur kijken ze uit het raam. En wat zien ze? Het varken zat al in de kruiwagen.

gr mram
Citeren07.05.20060 likes
sambal is je moppen trommel leeg ????????????

gr mram

Adverteer hier