Citeren22.05.20060 likes
Waarop de dokter vraagt: 'Heeft een potje urine bij u?' "Nee", antwoord de man.
'Oke', zegt de dokter, 'dan komt u morgen maar terug met een potje urine.'
Nou zo gezegd zo gedaan, de man komt de volgende dag terug met een potje urine.
De dokter bekijkt dat potje, haalt het dekseltje eraf, en ruikt.
Daarna neemt hij een slokje. 'Voetbalknie rechts', zegt de dokter en begint een recept uit te schrijven.
Over 2 weken terug komen zegt de dokter. Nou na 2 weken heeft de man geen last meer van zijn knie.
Veel later komt de man een vriend van hem in het café tegen. Zegt zijn vriend,'Ooh man hey, ik heb zo’n pijn aan me elleboog.'
Waarop de man zegt; "Daar heb ik een hele goede dokter voor."
Hij geeft zijn vriend het adres van de dokter en verteld hem erbij dat hij een potje urine moet meenemen. "Dat moest ik voor mijn knie vorige keer ook." vertelde hij
'Huh?', zegt zijn vriend.'Urine voor me elleboog?'
"Ja doe dat nou maar."
Nou zo gezegd zo gedaan, maar wat doet zijn vriend nou hij laat zijn dochter en zijn vrouw erin plassen en hij zelf deed er nog een beetje sperma in.
Komt die man bij de dokter met pijn aan zn elleboog zegt ie tegen de dokter."Ik heb zo’n last van me elleboog."
'Nou', zegt de dokter, ' heb je potje urine bij je?'
"Ja", zegt die man en geeft dat.
De dokter kijkt weer ruikt en proeft, zegt de dokter; "Euuhm meneer, je vrouw is ongesteld, je dochter zwanger en als je niet ophoud met wieksen gaat dat van die elleboog nooit over!"
Groetjes Tess xXx
'Oke', zegt de dokter, 'dan komt u morgen maar terug met een potje urine.'
Nou zo gezegd zo gedaan, de man komt de volgende dag terug met een potje urine.
De dokter bekijkt dat potje, haalt het dekseltje eraf, en ruikt.
Daarna neemt hij een slokje. 'Voetbalknie rechts', zegt de dokter en begint een recept uit te schrijven.
Over 2 weken terug komen zegt de dokter. Nou na 2 weken heeft de man geen last meer van zijn knie.
Veel later komt de man een vriend van hem in het café tegen. Zegt zijn vriend,'Ooh man hey, ik heb zo’n pijn aan me elleboog.'
Waarop de man zegt; "Daar heb ik een hele goede dokter voor."
Hij geeft zijn vriend het adres van de dokter en verteld hem erbij dat hij een potje urine moet meenemen. "Dat moest ik voor mijn knie vorige keer ook." vertelde hij
'Huh?', zegt zijn vriend.'Urine voor me elleboog?'
"Ja doe dat nou maar."
Nou zo gezegd zo gedaan, maar wat doet zijn vriend nou hij laat zijn dochter en zijn vrouw erin plassen en hij zelf deed er nog een beetje sperma in.
Komt die man bij de dokter met pijn aan zn elleboog zegt ie tegen de dokter."Ik heb zo’n last van me elleboog."
'Nou', zegt de dokter, ' heb je potje urine bij je?'
"Ja", zegt die man en geeft dat.
De dokter kijkt weer ruikt en proeft, zegt de dokter; "Euuhm meneer, je vrouw is ongesteld, je dochter zwanger en als je niet ophoud met wieksen gaat dat van die elleboog nooit over!"
Groetjes Tess xXx