Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

moppen lach

Advertise here!!

Citeren21.05.20060 likes
Een schooldirecteur komt binnen bij een nogal rommelige klas om
orde op zaken te stellen: "Ik geef jullie een kans. Als jullie mij nu
komen vertellen wat jullie gedaan hebben, dan krijgen jullie normale
straffen, maar als ik het van jullie leraar moet horen, dan
verdubbel ik de straffen! Dus als ik jullie was zou ik alles maar
komen opbiechten." Zegt hij. Er komt een eerste leerling bij hem:
"Ik heb een propje naar het bord gegooid." "Wat? Vijf bladzijden
straf." Een tweede: "Ik heb een duimspijker op de leraar zijn stoel
gelegd." "Tien bladzijden straf." Nummer drie: "Ik heb een sexposter
op het bord gehangen voor de les." "Wat?! Twintig bladzijden!"
En nog een: "Ik heb snippers uit het raam gegooid." "Hahahahahaha!
Die is goed! Hoor jij wel thuis in deze klas? Verwachtte jij daar
soms straf voor?" Zo gaat dat een tijdje verder en dan komt er
ineens een jongen de klas binnengestrompeld, vol blauwe plekken,
schrammen, wondjes... Vraagt de directeur: "Wat is dat nu weer?
Wie ben jij?" "Sven Snippers, meneer
Citeren21.05.20060 likes
1. Gij zult niet te laat komen (kom liever helemaal niet)
2. Gij zult niet spieken(Je kunt beter openlijk overleggen)
3. Gij zult geen propjes gooien(Schooltassen hebben meer effect)
4. Gij zult in de klas niet praten(Schreeuwen trekt meer aandacht)
5. Gij zult geen afval op het plein gooien(Gooi het in school, daar is plek zat!)
6. Gij zult in de gangen niet glijden(schaatsen is leuker)
7. Gij zult niet op de verwarming zitten(Doe het toch, beter je kont verbranden dan een blikken reet van die snertstoelen)
8. Gij zult op het schoolplein niet roken(Doe het in school, daar valt de lucht toch niet op
9. Gij zult in de pauzes niet vervelend zijn(Onder de les is toch veel leuker!?!
10. Gij zult het leven van de leraar niet zuur maken(Dat doet z'n vrouw wel
Citeren21.05.20060 likes
Etterbak

Ik zie een agent een bon uitschrijven. Dus ik loop naar hem toe en zeg:
"Ik was maar 5 minuten binnen!"
Hij schrijft rustig door. Dus ik scheld hem uit voor impotente klootzak. Hij schrijft nu nog een bon uit omdat de banden zogenaamd versleten zijn. Nu begin ik hem pas echt goed zijn vet te geven.
"Uitgegroeide aambei! Playmobiel! Verdwaalde woestijnscheet!"
Ondertussen heeft hij zo'n beetje de hele ruit al vol gepropt met bonnen. Ik blijf schelden maar uiteindelijk merk ik dat het toch geen zin heeft en loop naar mijn auto die twee straten verder op staat
Citeren21.05.20060 likes
Fluiten

Waarom fluit een blondje na het plassen?

Dan weet ze welke lippen ze moet afvegen.
Citeren21.05.20060 likes
Mannetjes

Een truckchauffeur ziet tijdens zijn rit plots een groen mannetje langs de weg staan huilen.

Hij stopt, gaat ernaartoe en vraagt wat er scheelt. "Ik ben groen, kom van Venus, ben homofiel en heb honger..."

"Tja," zegt de chauffeur, "ik kan je een sandwich geven, maar verder kan ik je, spijtig genoeg, niet helpen". Hij geeft de sandwich en rijdt dan verder.

Even later ziet hij langs de weg een rood mannetje staan huilen. Weer stopt hij en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..."
"Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je toch niet helpen", en geeft het mannetje een blikje cola en rijdt verder...

Even verderop ziet hij een blauw mannetje staan. Enigszins verbouwereerd stopt hij weer, gaat naar het mannetje toe en roept:
"ZO VUILE HOMO,VAN WAT VOOR ACHTERLIJKE PLANEET KOM
JIJ EN WAT WIL JE HEBBEN?!?"

Waarop het mannetje antwoordt:
"Uw rij- en kentekenbewijs graag..."

Advertise here!!

Citeren21.05.20060 likes
Trillende handen

"Dokter, mijn handen trillen de laatste tijd zo."
"Drinkt u veel, meneer Dekker?"
"Dat gaat nogal, dokter, het meeste valt ernaast."
Citeren21.05.20060 likes
Nieuws:

Sesamstraat stopt er mee. Gisteren was de laatste uitzending.

Na onderzoek is gebleken dat Pino de vogelpest heeft!
Citeren21.05.20060 likes
Prijzenoorlog

Een broek gaat van E50 naar E25 een trui gaat van E25 naar E50 en een bed gaat van E25 naar E50 enweer naar E25.

Dus een broek gaat omlaag een trui gaat omhoog en een bed gaat op en neer!!!!
Citeren21.05.20060 likes
Geile haan

Er komt een boer in de dierenwinkel en deze wil een haan kopen. De verkoper heeft nog wel een haan te koop, er is echter een probleem. De haan is zo ontzettend geil dat het gewoon niet leuk meer is..... De Boer vindt dit niet erg, hij heeft de haan immers hard nodig. Dus hij koopt de haan en neemt hem mee naar zijn boerderij. Daar aangekomen springt de haan al van zijn fiets af voordat ze stil staan en begint alle kippen te neuken. Als hij hiermee klaar is begint hij aan de ganzen en vervolgens aan de eenden. Net als hij de zwanen wil gaan neuken stapt de boer op hem af en zegt ''Als ik jou was zou ik maar rustig aan doen, al dat geneuk wordt nog eens je dood!'' De haan kijkt de boer verbaasd aan, haalt zijn schouders op en begint de zwaan stevig te neuken. De volgende dag, als de boer is opgestaan, ziet de boer de haan op zijn rug op het erf liggen. Hij ligt daar al en tijdje want de gieren cirkelen al boven zijn hoofd. De boer loopt naar de haan toe, schopt tegen het levenloze lichaam en zegt: ''Zie je nou wel, ik zei toch dat al dat geneuk je dood zou worden!!!'' Waarop de haan z'n ogen opent en zegt: ''Ga weg man, die gieren komen bijna naar beneden''.....

deze is voor kip 31 .whahahahahhaha
Citeren21.05.20060 likes
Jesus

Er zitten een fransman, een amerikaan en een nederlander in een cafe en ze beweren alledrie dat ze jesus zijn. ik ben jesus! zegt de fransman. nee! zegt de amerikaan, ik ben jesus.
daarop zei de nederlander,
ik ben jesus!.
kom dan maar met mij mee!
zegt de fransman,
zo gaan ze naar de eiffeltoren en de fransman springt naar beneden, komt heelhuids aan en zegt, zie je nou wel! waarop de amerikaan zegt, kom maar met mij mee, zo gaan ze naar de empire state building en springt ervan af en komt ook heelhuids op de grond, zie je nou wel,waarop de nederlander zegt, kom maar met mij mee, en zo gaan ze naar amsterdam,de man belt bij een hoer aan waar de hoer op opendoet en zegt,
jesus ben je er nou alweer!!??

Adverteer hier