Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

moppen lach

Advertise here!!

Citeren18.05.20060 likes
Jufrouw in de klas: noemen jullie eens wat automerken op. Kees: Toyota Juf: goed Piet: Ford Juf: goed zo! Jantje: mijn oma! Juf: Dat is toch geen automerk Jantje? Jantje: Jawel hoor, want ik hoorde toen ik aan het logeren was m,n Opa tegen mijn Oma zeggen: " kom op ouwe FORD Spatborden van mekaar dan zal ik je eens ouderwets aanslingeren!
Citeren18.05.20060 likes
Waarom doet een ambtenaar 's ochtends de gordijnen niet open? Dan heeft niets middag niks te doen.
Citeren18.05.20060 likes
Zoon : vader,is de stille oceaan de hele dag stil?
Vader : vraag toch eens iets verstandigs!
Zoon : oke,waar is de dode zee aan gestorven?
Citeren18.05.20060 likes
Een hollander,een belg en een neger,willen zwemmen.Ze willen weten hoe warm het water is. De nederlander haalt zijn l*l uit z`n broek en voelt ermee in het water,hmmm......25 graden!
Ik geloof er niets van,zegt de belg en hij probeert het ook,hmmm....30 graden!
De neger twijfelt eraan en gaat ook eens voelen, hmmmm zegt ie,ik weet niet hoe warm het is..........maar het is wèl 1.80m diep!!!!!

xxx Suus
Citeren19.05.20060 likes
Een man met een lelijke eend rijdt op de snelweg en krijgt opeens pech, waardoor hij niet meer verder kan. Stopt er opeens een grote mercedes bij hem en de bestuurder vraagt of hij kan helpen. "Nou", zegt de man, "ik zou het heel erg fijn vinden als u mij naar het dichtst bijzijnde tankstation zou kunnen rijden, zodat ik daar even kan bellen." De bestuurder van de mercedes heeft hier geen enkel probleem mee en knoopt de leleijke eend achter zijn mercedes. Ze rijden vervolgens een tijdje totdat ze opeens worden ingehaald door een dikke BMW. De bestuurder van de mercedes kan dit niet hebben en trapt vervolgens het gas dieper in. De BMW rijdt vervolgens ook steeds harder en dat gaat zo een hele tijd door, waardoor de bestuurder van de mercedes helemaal vergeet om bij het tankstation te stoppen. De man van de lelijke eend drukt op de claxon van zijn auto om aan te geven dat ze bijna bij het tankstation zijn, maar de mercedes racet gewoon door en rijdt inderdaad het tankstation voorbij. De eigenaar van het tankstation ziet het drietal met grote verbazing voorbij razen en besluit het voorval te melden bij een vriend van hem. Hij belt hem op en zegt:"Wat ik net toch mee maak. Rijden een dure mercedes en BMW aan mijn tankstation voorbij met een gang van 220 km/h rijdt daarachter een lelijke eend te claxoneren dat-ie er voorbij wil."

Groetjes Tess xXx

Advertise here!!

Citeren19.05.20060 likes
Jan en Rita,zijn midden 50'ers....Jan heeft in plaats van sex,maar 1 hobby 'savonds,en dat is slapen.
Rita lustte er nog wel pap van,en vroeg aan een vriendin hoe ze Jan weer kon opwinden.
De vriendin adviseerde een sportschool,zodat Rita weer lenig werd,en het zo aantrekkelijk kon maken voor Jan.
Zo gezegd zo gedaan.En na 3 maanden kon Rita beide benen in haar nek krijgen.
Op een avond toen Jan al lag te slapen,trok Rita haar slip uit en deed beide benen in haar nek.
Ze schoof haar geval zo dicht mogenlijk tegen Jan zijn neus,en maakte hem wakker.
Toen jan zijn ogen opendeed,en in die gleuf keek,zij hij
Rita voor je verder praat.Doe eerst je gebit in,en kam je haar eens..........
Citeren21.05.20060 likes
hoe noem je een haan met een handtasieeen kippenpoot
Citeren21.05.20060 likes
-------------------------------------------------- ------------------------------

Twee vriendinnen besluiten een avondje te gaan stappen zonder hun mannen. Na een wilde avond, behoorlijk onder invloed van alcohol,keren ze huiswaarts en onderweg moeten ze pipi doen.
Toevallig stoppen ze voor een kerkhof en doen beide pipi. Ze vinden niet onmiddellijk iets om hun feestzaal droog te vegen en daarom neemt de ene gewoon haar slip welke ze daarna wegsmijt en de andere neemt een lint van een bloemenkrans dat ze toevallig vindt op een zerk.
De volgende ochtend bellen de twee echtgenoten elkaar.
De eerste zegt tegen de tweede " Volgens mij hebben onze vrouwen zich goed geamuseerd, de mijn kwam zonder slip thuis."
"Och, dat valt nog mee", antwoordt de tweede, "de mijn kwam thuis met een lint in haar reet : Wij zullen jou nooit vergeten
Citeren21.05.20060 likes
-------------------------------------------------- ------------------------------

Twee Belgen zitten te vissen in de Lek. Ineens krijgt de ene Belg
beet, maar de vis is te sterk en trekt de Belg zo het water in. De
andere Belg springt erin en gaat de Belg zoeken. Na een tijd vond
hij hem en reanimeerde hem. Plots komt een Nederlander aangelopen.
Hij vraagt aan de Belg wat hij aan het doen is, waarop de Belg het
verhaal verteld en dat hij zijn vriend nu aan het reanimeren is. De Nederlander: "Dan zou ik maar stoppen want deze heeft nog schaatsen aan
Citeren21.05.20060 likes
baby aap zegt tegen mama aap mama waarom ben ik zo lelijk
waarop de mama aap antwoord
troost u degene die dit lezen zijn nog lelijker

Adverteer hier