Citeren22.07.20060 likes
er zit een man en een olifant in de sauna na een tijdje vraag die olifant aan die man eet je daar mee

Advertise here!! |
Citeren22.07.20060 likes er zit een man en een olifant in de sauna na een tijdje vraag die olifant aan die man eet je daar mee ![]() ![]() |
Citeren22.07.20060 likes hahahhaha
Komt een vent in het cafe, hij bestelt een pilsje en zegt: "Het stinkt hier naar schijt." Dus hij vertrekt. Komt een andere vent binnen, bestelt ook een pilsje en zegt ook: "het stinkt hier naar schijt." Dus hij vertrekt ook. De baas vindt dit niet zo leuk dus gaat naar de buurtsuper en koopt een busje dennegeur. Komt een andere vent binnen, bestelt ook een pilsje en zegt: "Bet ruikt hier net alsof er iemand in het bos heeft zitten schijten." |
Citeren23.07.20060 likes 2 jongens lopen over straat langs een flat. De jongens besluiten te gaan kijken hoeveel vrouwen in die hele flat ongesteld zijn. bij de 1e deur doet een vrouw open en ze vragen:bent u ongesteld? De vrouw is zo boos dat ze de deur dicht klapt. Bij de 2e deur gebeurde precies hetzelfde. Dit herhaalt zich totdat ze bij een deur komen en een man open doet. ze vragen heel beleeft: is uw vrouw ongesteld?.......
Zegt de man al zijn gezicht afvegend: Is het te zien dan???? Groejtes Tess xXx |
Citeren23.07.20060 likes zet je de moppen er altijd 2x op tessem? hahahha ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.07.20060 likes Geïrriteerd!
Een vrouw zegt tegen haar man voordat hij naar zijn werk gaat: "Mijn nachtlampje doet het niet. Zou jij daar straks even naar willen kijken?" Geïrriteerd wijst de man naar zijn voorhoofd en zegt: "Staat hier soms elektricien? Nee toch?" Als de man 's avonds weer thuis komt zegt de vrouw tegen haar man: "Heb je gezien dat het tuinhekje niet goed opengaat? Kun je daar zo even naar kijken?" Weer wijst de man geïrriteerd naar zijn voorhoofd: "Staat hier soms timmerman? Nee toch?" De volgende ochtend lekt de kraan in de badkamer. Wederom vraagt de vrouw aan haar man om daar even naar te kijken. Opnieuw wijst de man geïrriteerd naar zijn voorhoofd. "Staat hier soms loodgieter? Nee toch?" Als de man s avonds thuis komt doet het tuinhekje het weer prima. Als hij zich gaat wassen blijkt dat de kraan ook niet meer lekt. En wanneer hij naar bed gaat knipt zijn vrouw demonstratief het nachtlampje aan. "Heb jij dat allemaal zelf gemaakt?" vraagt de man verbaasd. "Nee, " zegt de vrouw, "ik heb gevraagd of de buurman het wilde doen. Dat wilde hij wel, maar dan moest ik een taart voor hem bakken óf een nummertje met hem maken." "En... heb je een lekkere taart voor hem gebakken?" vraagt de man. Geïrriteerd wijst de vrouw naar haar voorhoofd, en zegt: "Staat hier soms bakker?" ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren23.07.20060 likes In de bus
Een bus vol bejaarden maakt een gezellige busrit. Op een gegeven moment komt er een oud vrouwtje naar voren geschuifeld en zegt tegen de chauffeur: "Chauffeur, achter in de bus zit een oud mannetje met een bril op, en die zit met zijn hand onder mijn rok". "Oma," zegt de chauffeur, die helemaal geen zin heeft om zijn bus langs de kant van de weg te zetten, "kom gezellig hier langs me zitten, dan zorg ik dat u geen last meer heeft van dat oude mannetje". Zo gezegd, zo gedaan. Even later komt er weer een oud dametje naar voren strompelen, en zegt: "Chauffeur, achter in de bus zit een oud mannetje met een bril op en dit zat met zijn hand onder mijn rok. De chauffeur vindt het welletjes, stopt de bus en loopt naar achteren. En inderdaad, achterin zit een oud mannetje met een erg dikke bril op zijn neus. Hij zit op de grond en voelt met zijn handen om zich heen. Zegt de chauffeur: "Zeg meneer, waar bent u toch mee bezig?" "Chauffeur," antwoordt het oude mannetje, "Ik ben mijn toupet kwijt, en twee keer had ik hem bijna te pakken, maar iedere keer glipt ie door mijn vingers ![]() ![]() |
Citeren23.07.20060 likes Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een ruitenwisser?
Als ze nat zijn piepen ze niet ![]() ![]() |
Citeren23.07.20060 likes Gat in een gat
De juf vraagt aan de klas: "Hoe krijg je een gat in een gat?" Liesje steekt haar vinger op en zegt: "Als je het oog van een schaar pakt en je legt er een ring in dan heb je een gat in een gat." "Goedzo, Liesje." Keesje steekt zijn vinger op en zegt: "Ik kan zelfs 7 gaten in 1 gat krijgen!!!" De juf vraagt nieuwsgierig: "Hoe dan?" "Nou, men neme een blokfluit en men stopt die in het edele deel van de vrouw!!!" De juf word kwaad en zegt: "Ga je maar bij de directeur melden. En zegt trouwens in een blokfluit zitten 10 gaten." Waarop Jantje antwoord: " maar ik wist toch niet dat hij er helemaal in kon ![]() ![]() |
Citeren23.07.20060 likes Een man woont zijn hele leven al op een onbewoond eiland. Maar op een dag komt hij een vrouw tegen. Verbaasd als ze alle twee zijn raken ze aan de praat. Ze praten over van alles en nog wat als de vrouw plotseling aan de man vraagt:
"Hoe doe jij dat nou als je zin in een vrouw hebt?" "Zal ik je laten zien." zegt de man, "Kom maar mee!" Hij laat haar een boom zien met een gat erin en wat mos er om heen. "Zo doe ik dat." zegt de man. "Nou, " zegt de vrouw, "dat kan nu toch veel makkelijker? We kunnen het nu samen doen!" "Goed!" zegt de man. De vrouw kleed zich uit en gaat liggen voor de man. Vervolgens schopt de man haar flink tussen haar benen! "Wat doe je nou!!!" schreeuwt de vrouw verontwaardigd. Waarop de man zegt: "Ik moet toch eerst kijken of er geen eekhoorntjes in zitten ![]() ![]() |
Citeren23.07.20060 likes Vijgeblad
Er komt een man in een winkel en gaat naar de kassa en der staat een lekker wijf achter hij vraagt om een groot vijgeblad . waarop dat lekkere wijf zegt waarom? hij zegt nou ik ga naar een bal en ga als adam. ok zegt die vrouw en laat een klein vijgeblad zien waarop die gozer zegt nee te klein en dat mens pakt een grotere en hij zegt weer nee te klein en dat mens nou dat pakt wel een blad van een meter he waarop die gozer weer zegt nee te klein en dat mens wordt echt woedend en zegt nou als je dan zo lange hebt slinger hem dan om je nek en ga als benzinepomp!!!! ![]() ![]() |