Citeren28.05.20060 likes
waarom is een olifant grijs en rond

:biglol
mdat als ie klein wit en vierkant zou zijn hij een suikerklontje zou zijn

Advertise here!! |
Citeren28.05.20060 likes waarom is een olifant grijs en rond ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.05.20060 likes hahhahahha
het is blond met een rood jurkje en het hangt boven de wasbak te kotsen?? een vriendin die gister mee was te stappen ![]() hhahahahah ok erg flauw |
Citeren29.05.20060 likes Hoe kan je zien of een Skoda in een sportuitvoering is?
Dan zit er een tennisbal op de trekhaak . |
Citeren29.05.20060 likes Een echtpaar is 25 jaar getrouwd, de man besluit zijn vrouw te verrassen met een vakantie naar Aruba! Zijn vrouw,die nogal door haar neus praat,is dòlblij.....fantastisch....oh schat,Aruba,wat neuk!!! Die avond verwend ze haar man eens extra in bed,als ze na 10 minuten onder de dekens vandaan komt,vraagt ze: nekker man? Waarop de man zegt: nee,arke reizen.... ![]() |
Citeren30.05.20060 likes Staat een man in de badkamer voor de spiegel en zegt: "Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de grootste l*l van het land"......
Roept zijn vrouw vanuit de slaapkamer: "IK" Groetjes Tess xXx |
Advertise here!! |
Citeren30.05.20060 likes 2 jongens lopen over straat langs een flat. De jongens besluiten te gaan kijken hoeveel vrouwen in die hele flat ongesteld zijn. bij de 1e deur doet een vrouw open en ze vragen:bent u ongesteld? De vrouw is zo boos dat ze de deur dicht klapt. Bij de 2e deur gebeurde precies hetzelfde. Dit herhaalt zich totdat ze bij een deur komen en een man open doet. ze vragen heel beleeft: is uw vrouw ongesteld?.......
Zegt de man al zijn gezicht afvegend: Is het te zien dan???? ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren02.06.20060 likes zeker een zee man ![]() ![]() |
Citeren02.06.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.06.20060 likes Gedachte van de dag
14 dagen geleden las ik in de krant Roken is dodelijk De volgende dag gestopt met roken 8 dagen geleden las ik in de krant Drinken is dodelijk De volgende dag gestopt met drinken Gister las ik in de krant Neuken is dodelijk Vanmorgen het besluit genomen "Ik stop met lezen" Groetjes Tess xXx |
Citeren01.07.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |