Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

moppen lach

Advertise here!!

Citeren28.05.20060 likes
waarom is een olifant grijs en rond:biglolmdat als ie klein wit en vierkant zou zijn hij een suikerklontje zou zijn
Citeren28.05.20060 likes
hahhahahha

het is blond met een rood jurkje en het hangt boven de wasbak te kotsen??
een vriendin die gister mee was te stappen

hhahahahah ok erg flauw
Citeren29.05.20060 likes
Hoe kan je zien of een Skoda in een sportuitvoering is?

Dan zit er een tennisbal op de trekhaak

.
Citeren29.05.20060 likes
Een echtpaar is 25 jaar getrouwd, de man besluit zijn vrouw te verrassen met een vakantie naar Aruba! Zijn vrouw,die nogal door haar neus praat,is dòlblij.....fantastisch....oh schat,Aruba,wat neuk!!! Die avond verwend ze haar man eens extra in bed,als ze na 10 minuten onder de dekens vandaan komt,vraagt ze: nekker man? Waarop de man zegt: nee,arke reizen....
Citeren30.05.20060 likes
Staat een man in de badkamer voor de spiegel en zegt: "Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de grootste l*l van het land"......

Roept zijn vrouw vanuit de slaapkamer: "IK"

Groetjes Tess xXx

Advertise here!!

Citeren30.05.20060 likes
2 jongens lopen over straat langs een flat. De jongens besluiten te gaan kijken hoeveel vrouwen in die hele flat ongesteld zijn. bij de 1e deur doet een vrouw open en ze vragen:bent u ongesteld? De vrouw is zo boos dat ze de deur dicht klapt. Bij de 2e deur gebeurde precies hetzelfde. Dit herhaalt zich totdat ze bij een deur komen en een man open doet. ze vragen heel beleeft: is uw vrouw ongesteld?.......
Zegt de man al zijn gezicht afvegend: Is het te zien dan????

Groetjes Tess xXx
Citeren02.06.20060 likes
zeker een zee man
Citeren02.06.20060 likes
komt een olifant een bus in zegt die chaffeur dit is de eerste keer dat ik een olifant in me bus heb zeg die olifant en ook de laatste keer want morgen is me fiets gemaakt
Citeren02.06.20060 likes
Gedachte van de dag

14 dagen geleden las ik in de krant
Roken is dodelijk
De volgende dag gestopt met roken

8 dagen geleden las ik in de krant
Drinken is dodelijk
De volgende dag gestopt met drinken

Gister las ik in de krant
Neuken is dodelijk
Vanmorgen het besluit genomen
"Ik stop met lezen"

Groetjes Tess xXx
Citeren01.07.20060 likes
jongen komt slaapkamer binnen en zie zijn moeder boven op ze vader zitten zeg wat zijn jullie. aan het doen .. zeg ma je pa is een beetje dik ik ga op zijn buik zitten word ie wat dunnen zeg die jongen dat luk je niet want als je s morgens werken ben komt de buurvrouw ga op haar knieen zitten en blaas hem weer op

Adverteer hier