Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

mijn ron ligt in het ziekenhuis

Advertise here!!

Citeren04.03.20090 likes
pfff had ik gisteravond zus van ron aan de foon bleek er toch eppilepsie in de familie te zitten aan de kant van rons vader zijn er met 4 kids en rons vader blijkt de enige te zijn die geen eppilepsie heeft ,ik heb dit gisteravond gelijk door gebeld naar het ziekenhuis kunnen ze dat vanmorgen mee nemen met de artsenronde dus weer afwachten nu
Citeren04.03.20090 likes
pffffffffff das nie mooi

nu hopen dat ze er ook goed na kijken of rond het ook heeft die epelepsi.
denk heel veel aan jullie kusssssssssssssknufffffffff

en vriendje heeeel veeel beter schap extra dikke kusssssssssssknuffffffffff ok van de kiddies
Citeren04.03.20090 likes
pfffffffff, zo zie je maar peet, blijven praten
beter laat iets ontdekken dan helemaal niet...
knuf en heel veel sterkte
Anja
Citeren04.03.20090 likes
Heey peet,
goed va je dat je het meteen hebt doorgebeld..
Hoop dat ze het goed nakijken even..
Schrok behoorlijk van de foto gisteravond.. wat een smak moet dat geweest zijn..
Heel veel sterkte nogmaals en blijf aan jullie denken..
dikke kusssssss en knufffffffffff

Liefs Sanne
Citeren04.03.20090 likes
lieve Petra en Ron,

Is er al iets gedaan met het feit dat er epilepsie in de familie voorkomt?? Ik hoop dat er heel snel meer duidelijkheid voor jullie gaan komen. In gedachten zijn jullie bij ons, Ron hou je haaks en heel veel beterschap en Petra als jij je ei kwijt moet, mag je me altijd mailen, dikke kuss en knuffff

Advertise here!!

Citeren05.03.20090 likes
nee vond dokter niet nodig ron had der geen simtonen van maar gaat echt goed met ron hoop hem snel op te mogen halen hij wil zelf ook graag naar huis heb het bed al klaar staan in de woonkamer dus hij mag komen

en moppie ik weet dat je dit leest in het ziekenhuis
dikke kussssssssssssss ik hvj komt goed lieverd
Citeren05.03.20090 likes
vrouwtje sterkte meid hoop dat ron knap snel op dus voor ron veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beterschap

dikke kussssssssss en knufffffffffff
Citeren05.03.20090 likes
hey ron kop op he we komen asap richting jouw kant op en geld natuurlijk ook voor jouw peet, liefs knuffels frank en anja
Citeren05.03.20090 likes
hey ron vele beterschap gewenst en peet veel sterkte hé komt allemaal terug goed zie ik ben echt blij dat beter gaat

groetjes rogerke
Citeren05.03.20090 likes
Yes. Ik mag.naar.huis.....iedereen.van. harte bedankt en tot laters. Ga nu wachten op mijn peetje die me zo komt halen

Adverteer hier