Citeren03.03.20090 likes
peet ik wens je veel sterkte en voor ron heel veel beterschap
Advertise here!! |
Citeren03.03.20090 likes peet ik wens je veel sterkte en voor ron heel veel beterschap |
Citeren03.03.20090 likes peet geef ron een dikke knuffel van me , schrok best ff toen ik t las . hoop dat ze ron goed nakijken want moet een oorzaak hebben he
en let je ook beetje op je zelf nu lieverd dikke kussssssssssssss |
Citeren03.03.20090 likes jezus mina peet, schrik hier wel even van, heftig allemaal
wens jullie beide onwijs veel sterkt en beterschap toe, hou ons op de hoogte meid, geef ron maar een flinke mand met zeepjes namens mij.... Gr Rick Rick |
Citeren03.03.20090 likes meiske toch, schrik me hier te pletter joh!
wat heftig allemaal! ik hoop dat het snel beter met hem sal gaan! en probeer je rustig te houden he meid! heel veel sterkte voor jullie bijden! dikke kuss en knuff, kirsten |
Citeren03.03.20090 likes moest jullie eerst allemaal de groeten doen van ron hij was vandaag weer goed aanspreekbaar, met dokter gesproken, hij heeft 2 gebroken oogkassen, en hersenkneusing verschillende kneusingen over zijn hele lichaam mri is geweigerd dokter vond 5 pijpjes bier een ruim limiet om te kunnen vallen ![]() en nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties doet mij en ron erg goed veel liefs van ons allebei |
Advertise here!! |
Citeren03.03.20090 likes nu weet je wat Petra en nogmaals wens jullie alle sterkte en wijsheid om |Ron te laten herstellen al blijf ik ook vreemd vinden dat er geen mri scan word gedaan als op voetbalveld maar wat gebeurd dan staat de aperatuur al klaar en ik heb bij mijn hersen in den haag om de 4 maanden een mriscan maar gaat niet om mij maar om Ron en je mag er rustig nog eens over doorhameren kusssssssss knuffffffffffff Rinus |
Citeren03.03.20090 likes vind het ook vreemd maar ben blij dat het de goede kant uit gaat jullie zijn in mijn gedachte
kusssssssssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffff |
Citeren03.03.20090 likes ben blij te lezen dat het goed komt peet
kussssssssssss van ons ook voor ron |
Citeren03.03.20090 likes oh vrouwtje dat is heel goed nieuws dat het beter wordt ben echt content echt waar ma toch nog veel beterschap voor jou en ron ben toch heel opgelucht dat het weer beter gaat
groetjes rogerke |
Citeren03.03.20090 likes Dat is positief nieuws gelukkig, Peet ![]() Kusss Babs |