Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

mijn ron ligt in het ziekenhuis

Advertise here!!

Citeren02.03.20090 likes
Lieve peet,

Wens jou en ron heel veel sterkte
en Ron heel veel beterschap
Hopelijk kom je er snel weer bovenop

Dikke kussssss Wilma
Citeren02.03.20090 likes
veel sterkte ...
en hoop dat je morgen goed nieuws krijgt,
dikke kus en knuffel
Citeren02.03.20090 likes
lieve peet,

heel veel sterkte en ook voor ron geef hem maar voorzichtig een kus van die gekke belg zoals hij mij altijd noemt... En als er iets is je kan mij bereiken en anders bel ik jou wel terug he heb toch gratis minuten in daluren.... dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff voor jou en ron
o_-
Citeren02.03.20090 likes
Hoi Ron en Peet,

Dat was ff schrikken van je bericht. Wens jullie veel sterkte en beterschap, en hopen dat Ron er snel weer bovenop is.

Gr Sjeikes
Citeren02.03.20090 likes
Peet dat is schrikken ja, hoop dat er snel duidelijkheid gaat komen voor jullie.
En wens jullie heel veel sterkte en beterschap !!!

liefs wonder

Advertise here!!

Citeren02.03.20090 likes
peet en ron strekte

hou ons op de hoogte
kusssssssssssssssssssss en handddddddddd hoop dat snel beter gaat
Citeren02.03.20090 likes
lieve Petra,

Heel veel sterkte morgen met het gesprek en ik hoop voor jou en Ron dat er dan meer duidelijkheid komt. Ik heb het echt met jullie te doen, heel veel sterkte en hou jullie haaks, dikke kuss en knufff
Citeren02.03.20090 likes
Hallo Peetje,

Ook van mij heel veel sterkte en ik weet zeker dat het allemaal weer goed gaat komen. Dikke kusss!

Bert
Citeren03.03.20090 likes
Hoi Peet,

Hoorde het verhaal al bij marie en heb vandaag de hele dag aan jullie gedacht ... ik zie veel lieve mensen dingen schrijven nu en weet dat ze o zo gemeend zijn ... ik wens jullie natuurlijk ook veel sterkte toe en hoop samen met de rest op een goede afloop en dat je ventje weer snel en gezond thuis is.

Peet jij een kus ... enne een hand voor Ron als het weer kan, maar op dit moment moet jij hem maar een kusje namens mij geven!
Citeren03.03.20090 likes
Lieve Peet,hou je haaks meis,en voor Ron een dikke kus en enorm veel beterschap gewenst!!

Adverteer hier