Citeren02.03.20090 likes

Advertise here!! |
Citeren02.03.20090 likes ![]() |
Citeren02.03.20090 likes lieve petra
ik wens jouw en ron heel veel sterkte toe , en hoop dat ron toch weer gauw bij je thuis is xxx joy xxx |
Citeren02.03.20090 likes
Lieve Peet,heel erg veel sterkte, hoop dat Ron er snel bovenop komt.Als je een keer wilt praten mag je me altijd mailen!xx Dees
|
Citeren02.03.20090 likes ow peetje, ik ben iemand die normaal gezien niet snel reageerd, ben hier voor lol en plezier en laat dit soort dingen liever voorbij gaan maar nu kan ik het niet laten wat achter te laten.
zo plots is een schrik voor een ieder en hoop dat boerke dr snel weer bovenop komt. sterkte |
Citeren02.03.20090 likes Lieve Peet en Ron.
Ik wens jullie heel veel sterkte, en i zal aan jullie denken! Hopelijk komt hij er snel bovenop! Dikke kusss Denk aan jullie, Liefs Sannetjee |
Advertise here!! |
Citeren02.03.20090 likes nah is dat ff schrikken peetje,
maar weet zeker dat alles goed komt, ron is nu eenmaal een doorzettertje en een vechterje ![]() wens jullie bij deze dan ook veel succes,sterkte en enorm veel beterschap toe dikke knuff en kuss maris |
Citeren02.03.20090 likes ook ik wens jullie natuurlijk alle sterks toe ![]() kus shirley |
Citeren02.03.20090 likes lieve peet heel veel sterkte en hopelijk komt het snel weer goed met ron
dikke kus en knuf Lau |
Citeren02.03.20090 likes ![]() |
Citeren02.03.20090 likes pffffffffffffffff schiet hier even vol van wat een leuke en lieve reackties ik ga dit uitprinten voor ron en laat hem deze lezen
echt jullie zijn toppie ik hou van jullie allemaal ps.ik heb morgen een gesprek met de neuroloog hoop jullie dan meer te kunnen vertellen allemaal dikke knuffffffffffffffffffff |