Citeren01.03.20090 likes
peet heel veel sterkte en een hele dikke kussssssssssss ook dikke knufff en kusss voor me vriendje.
en van de kids kussss en knuffffffffffffff
en van de kids kussss en knuffffffffffffff
Advertise here!! |
Citeren01.03.20090 likes peet heel veel sterkte en een hele dikke kussssssssssss ook dikke knufff en kusss voor me vriendje.
en van de kids kussss en knuffffffffffffff |
Citeren01.03.20090 likes Ik wens jullie allebei heeeeeel veeeel sterkte..
hele dikke knufff en kusssss voor jullie beide.. groetjes xxx mutsiee |
Citeren01.03.20090 likes lieve Petra en Ron,
Ik kreeg de rillingen toen ik je verhaal las, en ik weet ook niet zo goed wat ik zeggen moet, woorden schieten me tekort, maar je hebt groot gelijk dat je een MRI scan wil laten maken en met de behandelende arts een gesprek wilt. Ik bedoel je valt niet zo maar flauw, dat moet een oorzaak hebben. Ik hoop dat het mee zal vallen naar omstandigheden. Ik bedoel beide oogkassen gebroken is niet niets, maar als het daar bij blijft, dan valt het voor jou en Ron nog mee. Ik bedoel dit niet vervelend, maar weet niet zo goed hoe ik het verwoorden moet. Ik wil jou, en Ron heel erg veel sterkte wensen, hele dikke kusss en knuffel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.03.20090 likes Lieve Peet.. wil jullie heel veel sterkte wensen!!
Als ik wat voor je kan betekenen weet je me te vinden en te bereiken. Liefs Snuf kusssssssssssssssssss |
Citeren02.03.20090 likes Hey Peet en Ron,
Kan niet meer doen dan ff een berichie hier zetten dat ik aan jullie denk en jullie veel sterkte wensen. En als die arts nie een MRI wil doen dan bel maar ff. Trek ik hem wel ff over de tafel heen. Veel sterkte toegewenst de komende tijd en we zijn hier voor jullie Liefs sugar |
Advertise here!! |
Citeren02.03.20090 likes pfffff jempie peet dat is schriken zeg, en ik hoop dat het wel beter ga met ron zeg oooooohhhhhh niet leuk zo sterkte en wees sterk voor hem peet en we blijven aan hem denken,en wil je praten spreek me maar op msn aan hoor als je dat wil.
dus lieve peet en ron sterkte de komende tijd , veel liefst korina & xavier kussssss knufffffff 3D kaarten |
Citeren02.03.20090 likes jezus zag geen mail terug van jou weet niet ik moet zeggen op dit kloten verhaal stom he noemt zich vriendin maar meis je weet me te wonen he kom dag of nacht he geen probleem hou je taai kusssssssssssssss wilma |
Citeren02.03.20090 likes Peet heel veel sterkte meisie
groetjes Harry |
Citeren02.03.20090 likes peet veel sterkte meid en ron ook veel sterkte gewenst dat het maar snel terug in orde komt
groetjes rogerke |
Citeren02.03.20090 likes ik wil jou en ron heel veel sterkte toe wensen de aankomende tijd.
en laat soms even wat horen hoe het gaat. kussie van lov4uV en love4um |