Citeren05.11.20080 likes
wil nog langer leven als vandaag zojuist een bericht via tv ze ramen een aanslag op de meisjesclub mij dus niet gezien om me daar te vertonen 

Advertise here!! |
Citeren05.11.20080 likes wil nog langer leven als vandaag zojuist een bericht via tv ze ramen een aanslag op de meisjesclub mij dus niet gezien om me daar te vertonen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.11.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.11.20080 likes je bent te laat en string draag ik niet zo veter in mijn naad ik ga naar de sterke kerels groep in jeruzalem kusssssssssssssssss ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.11.20080 likes ik ga visser persoonlijk halen en zorg dat die hier bij de meisjesclub aansluit ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.11.20080 likes jij bent lekker ey Rinus,je deelt mede dat je niet in rokje wil en dan zit ik na te denken wat ik kan doen om jou bij de meisjesclub te krijgen en dan krijg ik dit te horen,lekker ben je ,en Ajax ik kom je helpennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.11.20080 likes goed bonneke wij gaan samen rinus halen ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.11.20080 likes maaruh Ajax,weet jij waar hij woont??? Anders wordt het wel heel erg lastig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.11.20080 likes oh daar kom ik wel achter en we gooien gewoon onze charmes in de strijd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.11.20080 likes en meisjesclub is voor meiden horen kerels zich niet te laten zien basta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.11.20080 likes mmmm dus ik mag me niet bij de meisjesclub ![]() duidelijk visser, van mij heb je geen last. wou alleen even zeggen, geniet van jullie meidenclub ![]() groetjes en veel plezier hier stormpie |