Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren05.11.20080 likes
wil nog langer leven als vandaag zojuist een bericht via tv ze ramen een aanslag op de meisjesclub mij dus niet gezien om me daar te vertonen
Citeren05.11.20080 likes
op welke zender was dat dan??? Ik heb niets gezien,maar je leeft zeker wel langer dan vandaag,maar j ebent zo lieverd en ik wil je er gewoon bij hebben,dus heb met mijn hand over mijn hart gestreken en die zegt okey voor Rinus een uitzondering,jij mag in je korte broek komen.......................doe je er wel een string onder dan????
Citeren05.11.20080 likes
je bent te laat en string draag ik niet zo veter in mijn naad ik ga naar de sterke kerels groep in jeruzalem kusssssssssssssssss
Citeren05.11.20080 likes
ik ga visser persoonlijk halen en zorg dat die hier bij de meisjesclub aansluit :biglolef ajax heeft gesproken
Citeren05.11.20080 likes
jij bent lekker ey Rinus,je deelt mede dat je niet in rokje wil en dan zit ik na te denken wat ik kan doen om jou bij de meisjesclub te krijgen en dan krijg ik dit te horen,lekker ben je ,en Ajax ik kom je helpennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Advertise here!!

Citeren05.11.20080 likes
goed bonneke wij gaan samen rinus halen
Citeren05.11.20080 likes
maaruh Ajax,weet jij waar hij woont??? Anders wordt het wel heel erg lastigMaar welterusten meis,ik ga nu echt slapen anders komt het niet goed morgen,dikke kusssssss en knufffffffffffff
Citeren05.11.20080 likes
oh daar kom ik wel achter en we gooien gewoon onze charmes in de strijd
Citeren05.11.20080 likes
en meisjesclub is voor meiden horen kerels zich niet te laten zien basta
Citeren06.11.20080 likes
mmmm dus ik mag me niet bij de meisjesclub
duidelijk visser, van mij heb je geen last.
wou alleen even zeggen, geniet van jullie
meidenclubveel plezier meiden
groetjes en veel plezier hier stormpie

Adverteer hier