Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren01.10.20080 likes
yessssssssssssss Thanks Babs,en ik hoop dat er nu dan eindelijk eens meer zullen volgen...............wat een lieverd zeg
Citeren01.10.20080 likes
effe weer naar boven gehaald,zie dat er genoeg katers online zijn whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Citeren02.10.20080 likes
Katersssssssssssssssssss waar blijven jullie????????????? Jeems ik hoop dat jij nu eens aanmeld,want de string is al onderweg hahahahahahah,nu nog een rokje en je hoort er helemaal bij hahahahahahahahha
Citeren02.10.20080 likes
Bonnn.. angora wol is binnen en ga alvast breien
Citeren02.10.20080 likes
wowwwwwwwwwwww Babs,harstikke fijn en lief van je en brei inderdaad maar een kruissteek voor mijn poes whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahahahhahahahaha

Advertise here!!

Citeren04.10.20080 likes
ik wacht alleen nog steeds op aanmeldingen van katers,heb inmiddels vernomen dat jeems misschien weleens de eerste zou kunnen zijn whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,hij heeft al een string,en het rokje komt eraan joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Citeren06.10.20080 likes
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeems kom maar op als je durft hahahaha kussssssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren06.10.20080 likes
nou ik ben er.... wat mot ik doen
Citeren06.10.20080 likes
je eest officieel aanmelden hahaahahhaha dan komt er een inwijdingsfeest jeems kusssss en knufffffffffffff
Citeren06.10.20080 likes
waar kan ik me aanmelden dan ? geef es wat meer informatie....maar dat inwijden zie ik wel zitten

Adverteer hier