Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

iemand een advies??

1

Advertise here!!

10.11.20050 likes
Hoi hoi allemaal..

Het is een heel gedoe die liefde he.. ik zit ook weer ergens mee nu. Mijn vriend ailt met een meisje op een site waar hij dagelijks zit. Het is een meisje van 16. ze is niet echt knap ofzo. Nu had ik eergister gevraagd aan hem wat ze mailen en gezegt dat ik het niet zo leuk vind als hij dat doet
Nu kwam ik gister avond thuis en haalde de mail op bij ons thuis en zal allemaal persoonlijke berichten die die had ontvangen. Gisteren de hele dag van dat griet. Heeft ie de hele dag zitten mailen met haar en tegen mij zeggen dat het zo druk is op zijn werk.. hij zegt dat ie er niks mee doet en dat het over niet veel bijzonders gaat. Maar ik heb er 3 gelezen en daar ging het over vreemdgaan en dat haar vriend stikjaloers zou zijn als hij wist dat ze met hem mailde en dat ze daarom maar al zijn berichten wist. Dat ze het heel gezellig vind met hem, maar dat het leeftijdsverschil beetje groot is en dat ze al een vriend heeft. Ik kon niet zien wat mijn vriend heeft geschreven maar dat wil ik niet zien ook denk ik. Ze had het ook al over langskomen met haar vriend ofzoiets. Nu mis ik natuurlijk de helft van het verhaal. Maargoed..

Ik ken mijn vriend en denk dat hij noot zou vreemdgaan. Hij zegt mij ook niks te willen ofzo met haar. Maar hij wist nu wel alles zodat ik het niet kan lezen. Omdat hij vind dat ik er dan zo groot probleem van maak. Wat moet ik hier nou mee?
Ik mag er ook niet meer over praten van hem want dan word hij boos.. en ik wil hem graag vertrouwen, maar nu hij alles stiekem gaat doen, wachtwoord gewijzigd, berichten verwijderd en ingesteld dat er geen mail meer komt op onze email als hij een persoonlijk bericht krijgt? waarom zo geheimzinnig vraag ik me dan af.. of zal ik spoken zien??

groetjes bar
10.11.20050 likes
als hij alles wist zit er denk ik meer achter anders zou je het mogen lezen... je gaat niet zo maar de hele tijd met dezelfde mailen. hij zou het ook niet goed vinden als jij dat zou doen mannnen?? je moet genieten van het leven niet alles is gericht op mannen er lopen er zat, en op jou leeftijd moet je uitgaan schik maken en mannen gebruiken doen ze ook bij jou hi hi hi grapje..

gr blondine
10.11.20050 likes
lieve, lieve, bar....

wat zijn wij er toch twee he....

maar als hij zoals blondine zegt, alles verandert ook wachtwoord en dergelijke,zou ik me toch eens afvragen of er niet iets meer achter zit....

ik weet dat dat niet simpel is, maar denk eens aan jezelf, je steeds moeten afvragen og er niets is is niet leefbaar!!

je moet naar je eigen geluk kijken, en o ironie, ben ik een goede die het zegt,moet zelf een moeilijke besissing nemen!!

maar zoals je mezelf hebt gezegd: word zelf gelukkig en kijk naar jezelf!!

zeg hem dat je erover wil praten en als hij dit niet wil, zeg dan dat je er nood aan hebt....
indien hij dan nog weigert te praten.......
zou ik mijn conclusie trekken....

maar dat is iets wat je vor jezelf moet uitmaken,daar kunnes we niet mee in beslissen

maar weet dat ik er voor je ben, je mag altijd mailen of op msn komen...
indien je wil geef ik ook wel mijn nummer....

dikke kus en knuf en veeeeel sterkte!!

mams
10.11.20050 likes
hij wilt er niet over praten en heeft alles gewijzigd en gewist omdat hij vind dat ik er een te groot probleem van maak omdat er niks is.
maar hij wilt er echt niet over praten, want dan word hij kwaad. ik wil er niks achter zoeken, want hij had me net verteld eergister nadat ie beloofd had niet meer te mailen met haar dat ie zo gelukkig was met me. en dat ie me niet kwijt wilt en dat ie helemaal verliefd is op me. en dat is juist zo lief van hem. het ging net weer zo goed.

maar zelf denk ik dat ik te jaloers ben, en dat weet ik van mezelf ook, maar kan er niks aan doen. of weten jullie hoe je van jaloerzie afkomt?

nee ik mag ook niet met jongens mailen. zelfs neit eens praten, heb iedere jongen uit mijn lijst gewist toen we gingen samenwonen.. maargoed. hij heeft er wel een beetje zijn rede voor. maar aan de andere kant hij moet toch snappen dat ik het niet leuk vind??
of ben ik echt te jaloers????
10.11.20050 likes
nee hoor,

jij bent echt niet jaloers.....
jij bent diegene die mannen niet meer in bestand heeft,wat ik eigenlijk stom vind...
je vraagt aan hem toch ook ni om met alle vrouen/meisjes te stoppen met mailen?

dus wie is er nu jaloers dan?

als hij vind dat het een te groot probleem voor je is,waarom doet hij dit dan?

kan je alleen maar zeggen en vragen:voel je je echt gelukkig?
zo ja, moet je alles erbij nemen...
indien niet, kies dan voor je eigen geluk

sterkte
mams

Advertise here!!

10.11.20050 likes
ja ik ben gelukkig met hem en ik hou ook echt van hem.. maar het is af en toe zo moeilijk en weet zelf soms niet wat ik ermee aan moet.

ja hij is jaloers ja. maar hij heeft een klein beetje een rede om me te wantrouwen, want ik ben 2 jaar geleden een keer vreemd gegaan..

nee hij praat gewoon met wie hij wilt. en ik mag dat ook tot op zekere hoogte. want als ik met oudere mensen praat vind hij dat vreemd. net als dat ik wel is met shirley praat of met jou. omdat je dan oud bent is het vreemd. maar hij mag wel met een meisje van 16 en dat is niet vreemd...

het is niet de makkelijkste om mee te leven helaas. maar ik hou wel echt van hem. en het ging inderdaad 2 dageh heel goed.. en nu nog wel hoor. want we doen gewoon weer normaal nu maar toch zit het me dwars.

want wat wel zo is is dat ik wel jaloers ben. niet alleen over dit nu hoor. maar gewoon in het algemeen. soms wel te jaloers... maar daar weet ik ook niks aan te doen..

en mama, je zegt t heel mooi. maar jij moet ook voor je eigen geluk kiezen

kusssss
10.11.20050 likes
haha lieve bar,

zeg tegen je vriend da tik niet zo oud ben hoor hahaha

maar he tis wel raar dat jij niet met 'ouderen'mag kletsen maa rhij wel met jongeren?

maar je zegt dat je 2 jaar geleden vreemd bent gegaan
was dat gewoon of omdat je je toen al niet goed voelde in je vel...
misschien was dat toen een signaal?

misschien moet je er eens een paar dagen tussenuit om alles eens op een rijtje te zetten?
ga ik ook proberen te doen hahaha

kusss
mams
10.11.20050 likes
toen voelde ik me al niet zo heel goed. ik miste wat bij hem en we hadden toen ok beetje bonje en die gozer gaf me aandacht.. dat miste ik bij pat toen

ertussenuit kan niet. dat vind hij toch niks. ik probeer al vaker even weg te gaan thuis. om even te denken en alles op een rijtje zetten.

ja is voor jou ook een goed idee. misschien doet t wonderen.. samen een weekend weg?? :P hahahahaha
denk niet dat hij dat zo goed vind. misschien nodigt hij ze dan wel uit..
echt niet!! hahaha

jij ook sterkte he..

kussss
10.11.20050 likes
Bar, dit is een oneindige en onhoudbare situatie.
Alles wat goed is voor jou, wat jou gelukkig maakt en wat jij wil is verboden.
Hij denkt niet aan jou, houd geen rekening met jou, doet wat ie wil zonder overleg, hij schijt gewoon op jou.
Het gewoon een zielige ego?stische macho, flirt met minderjarigen omdat alleen kinderen daar instinken.
Oudere mensen/vrouwen kijken 'm met de kont nog niet aan.Tuurlijk heeft ie hekel aan die mensen.
Als jij ook maar even beetje opspeelt is meneer is zijn ego geraakt en gooit ie wat clich? woorden in de lucht en daar leef jij op?
Daarmee is voor hem de kous af en jij bent weer slaafje.
Als het mijn zoon was liet ik hem opnemen, hij is niet normaal en heeft hulp nodig.
Jij moet van hem af en dat zal nog niet meevallen met zo'n ego lulletje.
Uiteraard gaat ie je leven verpesten, jou familie zal jou moeten helpen, de politie zal er ongetwijfeld bij te pas komen, hij gaat jou zeker stalken en bedreigen, en ook jou familie.
Misschien kom je nog in een blijf van mijn lijf terecht.
En om geen andere reden dan dat meneer in zijn ego is geraakt, als ie zijn zin niet kan krijgen is het niet te best.
Hij geeft geen donder om jou of wie dan ook, alles draait om zijn ego.
Dit is ook het laatste wat ik erover zeg, het is jou leven, als jouw leven voor jou geen waarde heeft dan kan niemand iets doen, als jij dit kiest dan moet je dus ook niet langer klagen.
Ik hoop echt voor jou dat je wakker word, en stappen onderneemt, dit klagen maakt jou ook weer kwetsbaar en het is inderdaad al gebeurt dat een ander daardoor misbruik van je maakt en gaat waarschijnlijk weer gebeuren, deze onzekerheid en dit klagen maakt jou ook weer gemakkelijk slachtoffer.
Jij moet op jezelf, en op zoek naar jezelf en jezelf weervinden, je bent jezelf nu even kwijt omdat het de kop word ingedrukt, en je hebt geen eigen leven.
Sterkte Chris.
10.11.20050 likes
de lamme geeft de blinde raad (grapje)

1

Adverteer hier