|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hmmm... zucht.... zo slecht is ie niet!
we zien allemaal wel hoe het gaat hoor. het gaat nu wel weer goed. ik weet dat het alleen vriendschappelijk is met dat mailen.
we zien het wel allemaal....
komt goed  kuss |
Waters Undefined 587 berichten Bar, net als iedereen mag jij hier schrijven wat je wilt, zolang je je aan de hier geldende regels houd.
Dat jij geen oplossing wilt en zelf alles beter weet, meer vraagt om medeleven, dat is ook helemaal jou zaak uiteraard.
Ik wil en heb totaal niks persoonlijk met jou, dus medeleven kan ik niet geven, ik verspil dus mijn tijd eigenlijk.
Pittemans, blijkbaar krijgen we dus toch gewoon wat we verdienen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten reageer dan ook niet als je het tijdverspilling vind
ik denk dat ik er mee kap met deze site. dat gezeur iedere keer..... laar maar lekker zitten. op jullie kan en wil ik dus niet rekenen.. degene die zo stom doen dan he... er zijn uitzonderingen.. |
pacco Undefined 538 berichten ach waters en pittemans...ze denken deze site te zijn ontstegen!
maar helaas, ze lezen toch ook nog deze berichten.
heren, neem een biertje, sit back en maak je niet zo druk!
lieve bar vraagt gewoon wat aandacht, laat haar!
bar, trek het je niet aan! vanavond om acht uur weer gtst
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mooi gezegd pacco
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik deze site ontstegen hahaha Als dat jou mening is mag je die hebben. Maar ik doe mijn eigen ding en geef mijn eigen mening. Dus denk dat ik wat dichterbij bar staat dan je denkt en het gaat mij dus echt wel naar mijn hart hoe het met haar gaat. Dus gaat nou niet denken dat ik het allemaal verkeerd bedoel of iets. Want bar weet en snapt mij ook. Dus graag dat soort dingen maar voor je houden graag Thnx. |
Waters Undefined 587 berichten Ach, je stijgt niet alleen Pittemans, dat scheelt joh..
Wij weten beter he? laat ze maar zielig zijn, wij leven in vreugde en geluk  Moeten wij ons eigenlijk wel aangesproken voelen?.. ik niet dus.. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nee ik voel me dus wel een beetje aangesproken. Maar mensen kennen deze situatie niet goed. Dus moeten ze ook niet oordelen over iets wat ze niet weten. Dat vind ik dan weer zo jammer. Maar wij leven zeker weten in gelukg en vreugde. Gisternacht weer een leuk feestje gehad. Dus ben vandaag weer gezellig een wrak. Verder is mijn ticket ook binnen dus mijn toekomst is nog mooier geworden. |
vrolijke noot Undefined 319 berichten waarom beschuldigingen jullie elkaar !!! als er een mening gevraagd wordt dan kun je een reactie krijgen die je niet wil horen !!! Ik weet dat iedereen het goed meent met bar, maar zei is toch degene die het zelf moet doen....en ze wil gewoon haar verhaal kwijt.
Vele van ons verwachten dat ze actie onderneemt, maar dat doet ze niet.
Dus ik zou zeggen, laat haar vertellen wat ze wil en reageer als je oprecht een mening wil geven positief of negatief.
De rest moet ze zelf doen............ of dat nu is of later of nooit.
groetjes nootje...... |
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je pitje, voor je reactie..
en nootje, jij hebt ook wel gelijk. ik hoopte op reacties van mensen die niet zouden zeggen maak het uit. want dat wil ik niet. ik heb met hem gepraat en het gaat nu al bijna aan week goed. het is helemaal geweldig nu thuis. geen ruzie, geen gezeur. hebben een super weekend gehad en hij is erg lief. dus geen problemen meer nu..
en verder, als er nog is iets is weet ik dat ik het hier niet hoef neer te zetten. want blijkbaar kan een hele hoop niet begrijpen dat ik ook mijn verhaal kwijt wil. ik heb niemand om mee te praten, ik krop alles op. dacht ik ergens te kunnen praten, krijg je dit gezeur.. laat maar mensen. ik regel alles zelf wel.. en degene die wel luisterden, dank je wel. en voor de rest... je hebt geen last meer van me  ajuus |
|