10.11.20050 likes
nee waters zo is hij echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Advertise here!! |
10.11.20050 likes nee waters zo is hij echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
10.11.20050 likes hallo bar,
geloof mij wat waters zegt is waar, heb in hetzelfde schuitje gezeten, je vriend is je aan het manupuleren, miss dat hij je als je er weer over begint je ook nog gaat slaan w8t niet tot het zover is,maar ga aub bij hem weg en anders moet je het zelf oplossen en niet de hele tijd er over door blijven malen, je een keer uitlaten sla je iets dwars zit,oke,maar de hele tijd? |
10.11.20050 likes laat maar marie.. blijkbaar mag ik nergens mijn verhaal kwijt. van mij komt niks meer op het forum hoor.. wat jij wilt... |
10.11.20050 likes nou nou,wat ben jij gauw op je teentjes getrapt |
10.11.20050 likes nee ben ik niet. ik vind het fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen. maar van jou mag dat niet de hele tijd.... daarom zeg ik dan doe ik t niet meer |
Advertise here!! |
10.11.20050 likes nou bar, zet jij maar lekker je verhaaltjes op het forum...
sommige reageren normaal, anderen abnormaal en hier en daar worden er conclusies getrokken die helemaal nergens op gebaseerd zijn, behalve eigen ervaringen (denk ik)... in ieder geval, en nu spreek ik uit ervaring ![]() wat je vriend doet, dat is niet normaal ![]() als hij mailen zo leuk vindt, dan hoort hij dat met jou te doen of met zijn vrienden en niet met een 16-jarige ergens op deze planet! dikke kusssssss pacco |
10.11.20050 likes hij heeft mij nog nooit gemaild. hij smst me zelfs nooit. maar hij is niet zo goed in smsen.. hihi
ik wil er voor gaan, maar het is niet altijd makkelijk.. ik hou van hem, maar het doet me ook pijn dat ie soms zo doet, al is er misschien wel niks aan de hand... ik kijk wel aan hoe het gaat. ga me proberen er niet druk om te maken... kuss bar |
10.11.20050 likes hey lieve bar..........................wil je jou een dikke knuffel geven xxxxxxxxxxxxxxx |
10.11.20050 likes Ik zal mijn mening niet geven maar ik kan alleen zeggen Meisje je verdient VEEEEEEL beters!!!!!! |
11.11.20050 likes mee eens pittemans ![]() |