10.10.20050 likes
hoe is het om 15 jaar getrouwd te zijn? en wie zou het overdoen als het kon?
Advertise here!! |
10.10.20050 likes hoe is het om 15 jaar getrouwd te zijn? en wie zou het overdoen als het kon? |
11.10.20050 likes pffffffffffffffff 15 jaar, heb er 10 gehad......hahah nu weer 10 maar veel beter ..................zou het niet over willen doen ![]() wonder liefe groetjes xx |
11.10.20050 likes mijn eerste huwelijk was ik 14 jaar getrouwd en woon nu al weer bijna 10 jaar samen........als ik het over mocht doen, trouwde ik waarschijnlijk nooit meer zo vroeg........maar ging eerst de wereld ontdekken....maar ja,het is mijn verleden en wist toen ook nie beter..........!!! Maar me huidige vriend zou ik niet willen missen en me kinderen uit me eerste huwelijk ook niet....
Geluk maak je samen !!!! hoelang je ook bij elkaar bent maakt niet uit als je heeel veeel van elkaar houdt !!!! en het hele leven bestaat uit ups en downs, getrouwd of niet.... en van fouten leert men, iedere dag. nootje... |
11.10.20050 likes Zou het niet weten,volgende maand zijn we 10 jaatjes getrouwd dus ff afwachten haha groetjes marina |
11.10.20050 likes nou ik was ook 15 jaar getrouwt
maar dus ook veel te jong getrouwt dus zou het niet meer doen, liever 10 jaar w8ten |
Advertise here!! |
11.10.20050 likes Een relatie met elkaar tussen man en vrouw is een geweldig iets !
Wanneer het klikt (je dus verliefd bent geweest ... en daarna echt ontdekt dat je goed bij elkaar past !) moet je doorzetten en gaan bouwen aan een versteviging. Dit alles kost tijd. Veel tijd waarin je samen ontdekt wie en wat je voor elkaar bent. Belangrijk daarbij is dat je vanaf DAG 1 altijd open spreekt over je gevoelens. Wat voel je echt in je onderbuik en doe niet alsof het niet bestaat. (Ontkennings verschijnselen zijn dodelijk voor elke relatie - Ze komen na 10 - 15 of langere jaren naar boven en dan barst de bom: Hij/Zij is met een ander, krijgt meer aandacht, meer liefde, etc. en het "vergelijken" van de een met de ander is begonnen. Zaken die onderbuiks aanwezig waren zijn nooit !!! besproken, weggedrukt met gedachten als: Het zal wel beter gaan. Ik heb het toch geprobeert uit te leggen? Hij/Zij begrijpt me niet etc.) Teleurstelling zijn dus het gevolg en alles wat je met elkaar hebt opgebouwd valt in duigen. En als er kinderen zijn, zijn zij "het kind van de rekening" en kunnen aanschuiven bij de overige 75 % van de kinderen op scholen waarvan de ouders gescheiden zijn. De gevolgen van een scheiding zijn voor het leven bij kinderen ! (Voel je niet aangesproken want er zijn kinderen die de ervaring beter verwerken dan anderen) Tevredenheid, goede gesprekspartner, diepe intimiteit, zo af en toe er samen tussenuit (indien je kinderen hebt) en vooral geen sleur (huisje, boompje, beestje) houdt de spanning erin en maakt, ondanks tegenslagen die er voor IEDEREEN !! in het leven zijn, het leven echt fijn om te beleven. Zorg dat je sport, goede conditie houdt en vooral gezond eet. Probeer slank of in iedergeval fit te blijven tot het einde der dagen. En ook al ben je het nu niet, wanneer je gezond bent, geen ernstige ziekte of handicap, dan is dat voor iedereen weggelegd. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald m.b.t. je lichaam en gezond zijn. Kwestie van regelmaat en doorzetten. Je hebt maar 30- 60 minuten nodig. ANTWOORD op de VRAAG: Zou het niet over doen. Het is fijn om een betrouwbare en open relatie te hebben met elkaar indien je BEIDEN vanaf DAG 1 reeds hebt geinvesteerd in goede communicatie, onderbuikgevoelens uitspreken en doorspreken tot het einde en bereid zijn de ander in zijn waarde te laten en te valideren i.p.v. afbreken. Een vrouw wil aandacht, warmte en liefde. Een man wil erkenning en ook aandacht. Taken kunnen gemakkelijk verdeeld worden wanneer je open voor elkaars verlangens staat. Wanneer je elkaar goed hebt leren kennen is taken verdelen en iets voor elkaar doen helemaal geen enkel probleem. Hoe meer hoe beter zelfs ! Bovenstaande is geen filosofie maar gewone dagelijkse realiteit. Hoop dat het bij kan dragen op je vraag: blabla (!?) |
11.10.20050 likes ik wil het best overdoen maar dan wel met een ander ![]() |
11.10.20050 likes hihi ik zou best met Jake ![]() kus me |
11.10.20050 likes Ja, lijkt me reuze mooi, maar ook heel erg ontroerend, om te trouwen met je tedere geliefde!!!!
Ben nog nooit getrouwd geweest, dus dan romantiseer je het volgens mij extra.....Misschien komt het er nog van, wie weet??? Waarom moet ik nou aan dat nummer van de Havenzangers denken:"Trouw niet voor je 40 bent, en alle geheimen van het huwelijk kent"?????? hahahahahahahaha Groetjes, een ongetrouwde Jacootje |
11.10.20050 likes met mij ?? :bloos: hihi ik ook met jouw schatje van me |