Citeren20.09.20060 likes
heb een keurig landingsbaantje

Advertise here!! |
Citeren20.09.20060 likes heb een keurig landingsbaantje ![]() ![]() |
Citeren21.09.20060 likes goedemorgen laantje.
zo het word vandaag een warme dag. maar ehm ik heb niet zo'n leuke klus, ik moet vanmiddag naar de tandarts ![]() ![]() als ik er aan denk word ik beetje misselijk,en vooral omdat ik weet dat ik niet zomaar klaar ben ![]() nou ik ga maar even iets eten, pff wat word dit een lange dadg. ![]() |
Citeren21.09.20060 likes goeie morgen laantje
zie dat er al weer een bezem door het laantje moet ligt rotzooi genoeg succes doorn. en ald die je pijn doet gewoon slaan hoor ![]() |
Citeren21.09.20060 likes ja anders doe je maar gillen hoor roos kom ik gelijk whaha
hey laantje ja was ze weer ff rondje lopen bij je , ff nadenken ja moet ook wel is gebeuren ![]() |
Citeren23.09.20060 likes dont love one...
dont love's two... but...love's the one that love's you... |
Advertise here!! |
Citeren23.09.20060 likes zo dan , loop ik hier ff door t laantje en hoor ik pro zn gedichtje opzeggen . heel mooi hoor pro ![]() Laantje kom ff bij je zitten met een bakkie koffie even rust, even niet nadenken gewoon ff zitten . Genieten van de eerste dag herfst. Bedankt weer laantje voor de mooie zomer ![]() |
Citeren23.09.20060 likes goedemiddag laantje
ik kom is even bij jou op een bankje zitten. wat een somber, had eigenlijk zoveel willen doen maar er komt dus niks van. ik ga straks lekker bij de voetbal kijken , en neem ik luca gezellie mee. |
Citeren23.09.20060 likes hoi laantje kom ff een peukie doen ga vanavond met iemand uit eten ben me nerveus, geef gelijk luca en roos een dikke knuffel dames hou van jullie en ben er altyd voor jullie op msn he net als jullie er altyd voor mij zijn dus luca en roos dikke knufffffffffffffff maar zal me eens gaan douchen en zo nou laan tot snel weer xxx peetje |
Citeren23.09.20060 likes dag laantje, ik loop na een paar dagen afwezigheid naar ons bankje 9, ik zie dat mijn schatje een briefje heeft neergelegd dat ze even met de honden aan het lopen is;
wat een schat, ze heeft een flesje rose neergezet en een mandje met vers geplukte amandelen, die zal ik vast even kraken, dan kunnen we die lekker gaan opsmikkelen ... tot zo schat, ik heb een lekker zacht kussentje op het bankje gelegd! kusjes ![]() |
Citeren23.09.20060 likes ik geef peet een dikke knuf en kus want ze is nu met iemand uit en ze was er zo zenuwachtig voor, hvj petra, xxx ![]() |