Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren16.09.20060 likes
dank je dat zo lief voor me zorgt timmy
Citeren17.09.20060 likes
graag gedaan (geheel vanzelfsprekend natuurlijk)
ik blijf bij je door dik en dun schat
love you!
timmy
Citeren17.09.20060 likes
Zo zondag morgen alles stil heerlijk
Kom ff bij je ons laantje , ff bij je zitten met een bakkie koffie. Gewoon ff zittten, hoor de vogels, langs t watertje.
Citeren17.09.20060 likes
mogguh luca wat was je weer vroeg.
kom gezellig bij je zitten , nemen we een bakkie koffie.
Citeren18.09.20060 likes
lust eigenl;ijk wel 2 gevulde koeken, zou ik soms zwanger zij luca

Advertise here!!

Citeren18.09.20060 likes
ojee roos je mag twee gevulde koeken
gelukkig, mijn vent kan de papa niet zijn hhaahhahah
maar zou dat kunnen roos whahahha
Citeren18.09.20060 likes
ehm alles kan , maar zwanger zijn ,neuh echt niet
Citeren18.09.20060 likes
meis roos je zou t meemaken zeg
jij en zwanger pfff nee is niet goed hoor ahahaha
Citeren18.09.20060 likes
nou luca, dan doen we deeltijd mama zijn
Citeren19.09.20060 likes
zo laan ben ik ook weer ff

zie dat je al winterklaar bent gemaakt
wat heeft iedereen toch goed me geholpen zeg
wat moest ik lachten toen luca en doorn met ze 2e door het gras rolde van het lachen en zo het vijvertje in rolde. dacht dat ik niet meer bij kwam

ook heb ik erg gelachen om jaco/ die vond dat er cv moest komen in de vogelnestjes. ( wat een gedoe om dat van rietjes te maken zeg)

je zal er in het voorjaar weer mooi bij staan laan. we hebben alle bollen in de grond gedaan. hoop dat ze de kleuren niet door elkaar hebben gegooid ( hoewel dat ook niet zo erg zou zijn)

zal is even met denre overleggen. het prieel is toch wel erg slecht . misschien kunnen we die vervangen voor een grotere kunnen we hier mooi chatuitjes houden en gelijk blijven slapen

jeetje tis alleen jammer dat het paadje naast bankje 8 helemaal is overwoekerd. moet nodig gesnoeid worden.( wat was dat een leuke tijd daar

heel wat uurtjes heb ik hier door gebracht . zittend op een bankje genieten van een kop thee en het mooie uitzicht.

james in ze konijnenpak.
mama en shir kruipend over de grond door de dropshot

eigenlijk best wel raar dat je je zelf de rust niet eens gunt om hier lekker met een kop thee te gaan zitten.

denk dat ik dat iedere dag maar weer ff ga doen. tijd voor mezelf. lekker niemand die me stoort niemand die om wat lekkers zeurt of weet ik veel wat

maar laan moet weer gaan. xena uit het zwembad halen.
ze is inmiddels geslaagd voor haar a en gaat dapper door voor haar b mijn dappere meid van 7 ( sorry laan ben gewoon een trotse moeder)

Adverteer hier