Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren15.09.20060 likes
en ik moet zeggen ... ook errrug spannend
Citeren15.09.20060 likes
Zo kom is ff zitten op t bankie langs t laantje de kaarsjes aan, sterretjes stralen. Wat is t soms een bende waar maak niet uit en weet je soms niet waar t over gaat.
Dat je denkt waar heb je t over

En sommige mensen zich rot voelen waardoor maak niet uit, en dat je wat voor ze wil betekenen , maar dat er afstand tussen zit he.
Maar komt een dag dat we kunnen knuffen met elkaar en zeggen , je bent een kanjer
Citeren15.09.20060 likes
hey luca jemig meid wat doe jij hier??
je ziet er een beetje verdrietig uit, wat is er aan de hand??
kan ik soms iets voor je doen
Citeren15.09.20060 likes
Ik trek mijn lange leren jas aan en besluit, sinds lange tijd, weereens het verliefde laantje in te gaan, gewapend met een zaklampje (een zak met een lampje hahahaha) ga ik de bekende route in....hmmmmmmmm dit voelt zo vertrouwd en heerlijk nu...

Er is helemaal niemand hier??????....
Ik vlei mij neder op het eerste bankje wat ik tegenkom, en kijk naar de maan die mij lachend lijkt toe te schijnen, ik voel me okeetjes en prima nu, en geniet van de rust om mij heen....ik hoor in de verte het ruisen van automobielen, en hier en daar het gekwaak van eenden die zich aan het voorbereiden zijn op een zoete nachtrust...

Met enige weemoed steek ik een sigaretje op en ruik de zwoele herfstavond, nog eventjes, denk ik en dan is het weer winter. Mijn favoriete jaargetijde...heerlijk koud buiten en binnen knus en warm..tijd van kerstbomen, pepernootjes en warme chocolademelk...
Kon het leven maar altijd zo zijn.....binnen knusjes en buiten veels te koud, ach ja...
Ik sta op en bemerk dat er een vleermuisje om mij heen cirkelt, alsof hij wil zeggen dat hij met me mee wilt gaan...

Met mijn handen diep in mijn zakken en mijn gedachten nog dieper verzonken keer ik huiswaarts.....weer een nacht alleen...

was het alvast maar weer morgenvroeg....

Slaap tedertjes, lieve mensjes, met mooie zoete droompjes xxx

Jaco
Citeren15.09.20060 likes
huuuuuuu?????? peprnootjes, en kerstbomen??????? is dat niet in december???????????????

en vwb vleermuis... t mooiste woord wat ik ooit heb gehoord is Rat Penat... vleermuis dus

Advertise here!!

Citeren15.09.20060 likes
ik loop ook even naar ons bankje nr 9 ....
ik zie dat mijn liefste schat daar zit, in gedachten ...... en ik snap heel goed waarom ....
ik ga naast haar zitten, ik heb een extra vest meegenomen en sla die zachtjes om haar schouders heen.
lief legt ze haar mooie hoofd op mijn schouders en ik sla mijn arm strak om haar heen.
samen genieten we van het mooie uitzicht, we luisteren samen naar het concert van de "laan-krekels" kijken naar de ontelbare lichtjes in de lucht ... en af en toe kus ik haar zachtjes op haar mooie wangen ..
ten slotte draag ik haar helemaal naar huis, leg haar voorzichtig in bed, doe een laken om haar heen en kus haar zachtjes op de lippen en wens haar een fijne nacht toe ....
Citeren15.09.20060 likes
dank je schat, je bent liever dan lief....

pffffffffffffff je weet deze nacht is moeilijk voor me
Citeren15.09.20060 likes
ik weet het schat ....
daarom blijf ik de hele nacht naast je zitten en hou je hand vast ... ik waak over je ... ik zorg voor je vanaf nu en voor altijd!
kost me totaal geen moeite, gaat vanzelf omdat jij zo lief bent ..

timmy
Citeren16.09.20060 likes
ow hier was ik weer ff kies bankje 4 die is leeg ga daar ff zitten en denk na aan alles wat ik beleefd heb sinds ) 06_06-06

wat een data en dat terwijl ik niet eens iets heb met de duivel zou een betere data voor jaco zijn bedenk ik me terwijl ik hier alleen zit
ach ja aan alles komt een eind ook aan het alleen zitten het komt goed blijf ik tegen me zelf zeggen en dat komt t ook ik weet t zeker

weltrusten voor al mijn lieverds ik weet ook zeker dat er velen zijn die weten wie ik hier mee bedoeld , zo niet ? ik noem ze heel graag op mijn favorieten van kletsen.com slaap lekker lieve mensen die ik hier heb mogen leren kennen
Citeren16.09.20060 likes
Wel te rusten shirley. Bankje nr. 4 is inderdaad leeg, maar ik lig er vlak achter tussen de dovenetels. Slaap zacht voor zo meteen.

Adverteer hier