Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren19.09.20060 likes
zo ff zitten bij je laantje . ja hoorde dat je winterklaar gemaakt moet worden, maar als we nu is wat overdekt maken .
met kacheltje erin kunnen we nog even rustig zitten ookal is t berekoud.
Zal mn overall aantrekken en ff beginnen met alles aan te harken .
Dus wie doet er mee??????
Citeren19.09.20060 likes
ow ik doe je wel helpen hoor luca, vindt het ook wel gezellig als alles er weer netjes uitziet
Citeren19.09.20060 likes
zo laantje ben ik weer ff wat hoor ik nu ? winterklaar maken ,donderdag wordt t rond de 26 graden maar goed het prieeltje mag idd wel eens goed opgeruimt worden zeg sjonge jonge in de kastjes staat ook niks meer geen koffie, geen thee , niets lekkers , maar goed dat ik mn eigen koffie mee nam en mram goed idee ff zo zitten bedenken wat er hier allemaal al gebeurt is heerlijk hahaahah zit ik hier hard te lachen om van alles zie verderop iemand zitten weet niet wie het is maar die kijk wel heel raar naar me , nou zal ik maar zometeen met boodschappen doen gelijk van alles mee nemen voor in het prieeltje want ja ondanks t mooie weer zal het prieeltje binnenkort vast weer gebruikt worden

groetjes shirley
Citeren19.09.20060 likes
ehm denk dat luca ik en shirr fout hebben gelezen hihi, er staat bij mram( zie dat je al winterklaar bent gemaakt) dus hoeft het laantje niet meer winterklaar te worden gemaakt
Citeren19.09.20060 likes
ja roos whawahwahwah

Advertise here!!

Citeren19.09.20060 likes
dus doen we vanaf volgende week allemaal gezelie rooie kaplaarzen aan , en ehm gaan we door het laantje banjeren
Citeren19.09.20060 likes
ik heb ze nu al aan roos...... tot boven mn knieeen. Ben trouwens vergeten de rest aan te doen
Citeren19.09.20060 likes
van die lekkere rubbere doorn . leuk hahah hhhaah. ik heb gele ( ben wel een beetje duits )
Citeren19.09.20060 likes
je ziet er gelikt uit espasa!
Citeren19.09.20060 likes
lekker he timm........ kom gaan we ff van bil

Adverteer hier