Citeren11.09.20060 likes
met slagroom ???
Advertise here!! |
Citeren11.09.20060 likes met slagroom ??? |
Citeren11.09.20060 likes ikke lekker pistache en banaan geen slagroom hoor ![]() |
Citeren11.09.20060 likes oew ja lekker mram doe maar veel slagroom ![]() ![]() |
Citeren12.09.20060 likes w...waar be..?! Oh ja hier.
Sorry dames ik was even in trance. Het duet met Luca en de benen van Espasa brachten mij in hoger sferen. Ik zag een zilveren laantje badend in wit licht. In de verte kwam een adembenemende vrouw aanzweven met een hart van goud, en een bak Italiaans ijs waar je geen nee tegen zegt... ...hey mram! |
Citeren12.09.20060 likes nou espasa we worden zo van de bank afgekletterd.
brein is in de ban van mram!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ach sjonge ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.09.20060 likes espasaatje zit alweer heerlijk naast me op bankje 9, wordt vandaag een mooie zonnige dag, heb alles meegenomen, zelfs een beetje zonnebrandolie en speciale zalf voor haar muggenbultjes op haar wang, die krengen hebben haar te pakken genomen ....
zullen we beginnen met een heerlijke verse espresso lievie? ![]() |
Citeren12.09.20060 likes ik dacht, die brein heeft t over mij ......... ![]() ![]() |
Citeren12.09.20060 likes ja, is goed tim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.09.20060 likes ik hoop net zo als op ons rotsje, want dat was zo mooi en vooral lekker ![]() jij drinkt net als ik de koffie zwart, wel zo makkelijk schat! ah ik zie dat je net als vorige keer verse bramentaart hebt meegenomen en als toetje verse peertjes mmmmm lekker hoor, ik kom weer helemaal in de stemming ![]() |
Citeren13.09.20060 likes ff vraag je tussen door brein gaat het om mij of om het ijs ???? |