Citeren10.09.20060 likes
ehm ik zit op bank nr 7 en tim op 8 ik denk niet dat ik met tim zit te picknicken.
maar oke als esp niet wil, dan ga ik wel gezellie zijn met tim.

maar oke als esp niet wil, dan ga ik wel gezellie zijn met tim.

Advertise here!! |
Citeren10.09.20060 likes ehm ik zit op bank nr 7 en tim op 8 ik denk niet dat ik met tim zit te picknicken.
maar oke als esp niet wil, dan ga ik wel gezellie zijn met tim. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.09.20060 likes whahahah roos, ja al die nummers van die bankies pfffff
maar kom anders gezellie bij brein, espasa en mij zitten joh komt tim er ook bij? f kaarsjes aan, ff de pinda's bijvullen, iedereen nog te drinken??? |
Citeren10.09.20060 likes en ikke dan ![]() |
Citeren10.09.20060 likes nee ik ben weggegaan bleef door eigen fout alleen op bankje 9 zitten dus heb de boel netjes ingepakt, vandaag eens kijken of ik mijn liefste schat ga ontmoeten op bankje 9 ...
ze is nu even met de honden lopen, ik zal vast een expressootje zetten ![]() |
Citeren10.09.20060 likes HEY ROOS:... ![]() Die bordjes zag ik te laat! Ik moest toen rennen voor de Dobermann-pinchers, maar kon ze uiteindelijk omkopen met m'n lunchpakket. Gelukkig vond ik daarna luca en espasa met hun heerlijke versnaperingen! Ja graag luca...ik lust wel een slokje. |
Advertise here!! |
Citeren10.09.20060 likes ![]() |
Citeren10.09.20060 likes word geregelt brein en peeeeeeeettttttt tuurlijk kom er bij heb mn bonbonnetjes meegenomen jummie hoor
ik hoef niet kan geen chocolade meer zien hihihi Brein heb nog wel boterhammetje voor je hoor, zal mn hondjes f binnen roepen he brein ![]() |
Citeren10.09.20060 likes hmmmmmmmm luca kom ff gezellie bij je zitten oke 1 bonbonntje moet kunnen he moet eigelijk af vallen maar ach tis hier thuis toch al een sooitje dit weekend hihihihi en doe er maar en balleys bij ben morgen toch vry ![]() |
Citeren10.09.20060 likes hee breintje.... dat ligt even lekker....
hier hou ik t echt wel even uit, thnx brein ![]() |
Citeren10.09.20060 likes hey peet geniet ff joh kom op ,
zo he weet je leg wel kleedje neer want brein en espasa whahah nemen de bank in beslag. Gaan wij wel op kleedje he meiden . nootje en lekker sappie en komt goed zoooo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |