|
|
|
Timberland Undefined 2690 berichten hee espadrille, gedraag je eens jah! zit ik gezellig op het bankje met je, ga je ineens zitten als een pin-up girl  ik loop intussen maar naar het waterfonteintje even mijn gezicht afkoelen, heb het warm van dat betonpalen gevecht ....
ga maar bakkie doen met luca .. |
espasa Undefined 1894 berichten mmmh ja hoor brein.......  moeten we wel weer de benen vd bank halen en we delen onze nootjes wel met je
luca heeft iets lekkersingeschonken (zo lekker dat ik r één woord van maak)
ennuh brei.... niet overdrijven he over de vormgeving van de bankjes 
|
hallo laantje
tis hier stil, en eindelijk is dat betonpalen gevecht afgelopen.
heb lekker een boekje meegenomen en ga maar ff lekker zitten op bankie nr 7.
misschien komt er nog iemand langs  
|
Timberland Undefined 2690 berichten hoi roos, je zat zo in je boek gedoken, je zag me niet naar bankje 8 lopen, ben ook blij dat de rust is wedergekeerd;
ik ga ons bankje 8 gereed maken voor een lekkere picknick, heb lekkere verse citroenthee gemaakt en wat kleine hapjes voor erna ... en we spoelen alles weg met een flesje cava die knallen we lekker nog even open ....
en dan liggen we lekker bij elkaar om te genieten van een prachtige sterrenhemel ...
en wacht ik op die vallende ster om mijn wens uit te spreken ...
|
espasa Undefined 1894 berichten nou dan laat ik je maar alleen..... 
|
|
Timberland Undefined 2690 berichten sorry schat je hebt helemaal gelijk, wij hebben bankje 9 .. pfff hoe kan ik me zo vergissen ...  gelijk al onze spulletjes daarheen verhuisd ....
kom je zo dan? 
|
espasa Undefined 1894 berichten |
brein Undefined 17 berichten Fijn espasa dat ik even kan ontspannen naast jou en Luca. De sfeer in dit laantje is zo sereen, jullie passen helemaal in het plaatje zo met z´n tweeën. Mmmh..wat een heerlijke nootjes! Ik ben dol op amandelen en pistache. Mag ik jullie deze bloempjes geven? Ik heb ze zoëven geplukt in de botanische tuin waar ik langs wandelde. Ze zullen mooi staan in jullie haren. Wacht....zo ja. Dat staat inderdaad prachtig. |
zeg brein
kan jij heb jij dat bordje niet zien staan, waarop staat geen bloemen plukken
|
Anonymous Undefined 65739 berichten o brein wat knus met jouw op het bankje,
ja mooi die bloemetjes, nou espasa is lief he die brein.
tim heeft t druk met roos , picknicken hihi
espasa en brein nog wat te drinken??
|
|